2014. 12. 31.

3.fejezet

Sweet Dreams (Are Made Of This)
{Louis}

Azonnal lecsaptunk a fiúkkal a kávézó legeldugottabb asztalára, majd kezünkbe vettünk egy-egy ital s étellapot. Amikor a pincérnő felvette a rendelésünk, egy Hazelnut forró csokoládét rakott le elém. Értetlenkedve vontam fel a szemöldököm.
- Elnézést - szólaltam meg, miközben a srácok sutyorogni kezdtek. A lány rám emelte azúrkék íriszeit. - Még nem rendeltem semmit.
- Ő küldte és hozzátette, hogy szívesen fizeti a reggelid is - mosolyodott el s a pult felé bökött fejével. Ez nem lehet igaz... Ilyen nincs!
- Menj oda hozzá és beszélgessetek! - bökött oldalba Niall, amitől majdnem a padlón kötöttem ki. Meglepetten fordítottam fejemet a szöszi irányába. Mindössze egy kaján vigyort kaptam. - Nézd csak meg jobban, Lou... Jóképű és ráadásul kedveskedik is neked, pedig nem hinném, hogy régóta ismernétek egymást.
- Mint egy megszállott, most is úgy bámulja Tommo-t... Kis híján felfalja a szemeivel - közölte velünk Liam, miközben Zayn vállára hajtotta fejét és egy puszit lehelt a fekete hajú állára. Mire észbe kaptam, a mogyoróbarna szempár már rajtam pihent. - Hallgass Ni-re és menj oda a sráchoz! Biztosan örülne a társaságodnak.
Hátrahajtott fejjel összeszorítottam a szemeimet és a számat. A legjobb barátaim is szövetkeztek ezzel a zöldszemű szörnnyel. Az eszem megáll, komolyan! Kifújtam az eddig visszatartott levegőm, aztán felálltam a helyemről s odaslattyogtam a fiúhoz. Ajkait széles mosolyra húzta, amikor tekintetünk egymáséba fonódott. Atyaég, de gyönyörű, csillogó íriszei vannak!

{Harry}

Örültem, hogy a pulóverem leért csaknem a fenekem aljáig. Tökéletesen eltakarta a merevedésemet, amit Louis okozott azzal, hogy mellém ült. Mélykék szemeiben rengeteg, megválaszolandó kérdést véltem felfedezni. Arcát több napos borosta fedte, ami egyfajta mágikus vonzalommal hatott rám. Kezem betegesen remegett azért, hogy végigsimíthassak a fiú bőrén. Tisztán csengett a fülemben, ahogy tenyerem alatt serceg az arcszőrzete. Türelmetlen sóhajtása zökkentett vissza a valóságba.
- Tudom, betegesnek tűnhet a viselkedésem... Valószínűleg már elküldtél néhányszor a pokolba a mai napon, mégis úgy érzem, ideje magyarázatot adnom, mit miért teszek - törtem meg a csendet, miközben beletúrtam a hajamba. Lou megbabonázva követte figyelemmel a mozdulatsort, ami mosolygásra késztetett. - Tegnap este láttalak meg a klubban. Olyan visszafojthatatlan vágyat keltettél bennem, amit még eddig senkinél sem éreztem.
- A haverom tökéletesen mondta... Megszállott vagy - suttogta inkább már magának, mintsem nekem. Némi félelemet és kételyt láttam átsuhanni az arcán. - Hogy tudsz ennyire közvetlen lenni hozzám? Nem is ismerjük egymást... Még a nevedet sem tudom.
- Először ismerkedjünk egy kicsit névtelenül, úgy sokkal izgalmasabb. Egyenlőre elég, ha én tudom a neved, Louis - mosolyogtam, mint a vadalma. Lou arca elvörösödött, alsó ajkát pedig idegesen beharapta. Nagyot nyeltem; a farkam görcsösen megrándult. Ha ma este nem történik semmi köztem és a táncosfiú között, a merevedésem miatt fogok kikötni a hullaházban! 

{Louis}

Furcsa érzések kavarogtak bennem. Egy számomra vadidegen srác akart megismerni engem, aki nem mellesleg rendkívül kedves és barátságos volt, hanem jól is nézett ki. Képtelen voltam visszautasítani az ajánlatát, miszerint állja a reggelim árát. Valamiféle láthatatlan mágnes vonzott a fiúhoz, holott csak annyit tudtam róla, hogy tegnap este látott először a klubban.
- Kérsz esetleg desszertet? - kérdezte, miután elpusztítottam a sonkás-cheddar sajtos croissant-m és a nemrég kapott forrócsokim, amit Ni hozott oda a pulthoz. Az elmémbe égett az a vigyor, melyet egy vállveregetéssel kaptam a szöszitől. Mosolyogva megráztam a fejem. - Egy kávét?
- Tele vagyok már, de egy fehér csokis kávét elfogadok - mondtam, a göndörke pedig leadta mindkettőnk rendelését. Ő egy sima espresso-t ivott. Le sem vettük egymásról a szemünket, smaragdzöld íriszei négyzetcentiről négyszentire mértek fel. Én leginkább az ujjain pihenő gyűrűket tüntettem ki figyelmemmel. Amikor a kézfeje oldalán levő keresztre pillantottam, kibukott belőlem egy kérdés. - Nem fájt, mikor varrtak?
- Nem igazán, de a mellkasomra felkerült mintáknál már jóval elviselhetetlenebb volt a fájdalom - mosolyodott el, miközben az alkaromra tévedt a tekintete. - Te sem panaszkodhatsz a tetoválások terén. Tudod, melyik tetszik a legjobban rajtad?
Megcsóváltam a fejem, mire libabőrös lett a bőröm. Mutatóujjával körbejárta az iránytűt ábrázoló tetkóm. Ajkain kisfiús vigyor terült szét, amitől forróság gyülekezett az alhasamban. Akaratlanul alsó ajkamba mélyesztettem fogaimat.
- A bal karomon van egy hajó... A hajózásban legtöbbször hagyományos iránytűt használnak GPS helyett - értetlenkedve pislogtam párat. Hogy köthető össze a két dolog? - Nekünk találkoznunk kellett, Louis! Így ismeretlenül is több közös van bennünk, mint ahogy azt gondolnánk!
Lesokkolva próbáltam meg feldolgozni a szavait. A szívem őrült tempóban vágtázott, a frissen lefőtt kávéval keveredett levegőt szaggatottan szívtam magamba. A nadrágomban lejátszódó eseményekről pedig hadd ne ejtsek szót. Olyan feszítő érzést még nem éreztem, mint most. Az alsónadrágomban talán még egy gyufaszálnak se maradt hely, nemhogy egy kéznek.
Reagálni szerettem volna, de Liam-ék beelőztek. A kabátomat a hátamra terítve vettek körbe minket. Szerencsére nem Niall, hanem Zayn intézte felém szavait.
- Ideje indulnunk, Boo! Még ki kell takarítani a szórakozóhelyet, illetve próbálnotok is kellene Shayna-val és Li-vel - karolta át vőlegényét a fekete hajú fiú, én pedig bólintottam egyet. Haloványan elmosolyodva néztem a göndörkére.
- Később még találkozunk... - nyújtottam felé barátságosan a jobbomat, amit azonnal meg is fogott. Áramütésszerű érzés szaladt végig rajtam, ahogy hüvelyujjával megcirógatta a kézfejem. Pár percig fogtuk egymás kezét, megfeledkezve a külvilágról. Miután leugrottam a székről, elengedtem hatalmas mancsát. - Szia!
Csak akkor eszméltem fel naivságomból, amikor beültünk a srácokkal az Audiba. A mögöttünk parkoló Range Rover gazdája is helyet foglalt a terepjáróban, majd rám kacsintott. Ni füttyentgetve megbökte a karom, én pedig vigyorogva lehajtottam lángoló fejem. Hogy fogok így fellépni? Mi van, ha ez a göndör hajú szexisten is ott lesz?


*.*.*.*.*.*

Sziasztok!
Az év utolsó napján köszöntök mindenkit sok-sok szeretettel :) Mozgalmas évet hagyhatunk magunk mögött; rengeteg örömteli pillanatot és sajnos olyan pillanatot is, ami jobb lett volna, ha messziről elkerül :3 A mostani fejezetet egy nagyon kedves barátnőmmel és osztálytársammal, Liliennel sikerült összehozunk; ezúton is köszönöm a segítséged, Bloody ♥! Köszönöm az előző részhez érkezett 6 kommentárt - Naomi Greg, Cool Girls, Mary-Anne, Lilla, Névtelen és Niké Fox ♥ -, a 12 pipát, az 1.400 megtekintést és a 22! feliratkozót ♥! A hétvégén még megpróbálok hozni egy fejezetet a nagy, téli szünet utáni hajrá előtt :) Nincs más hátra, minthogy eredményekben gazdag, nagyon boldog új évet kívánjak mindenkinek ♥! Jövőre találkozunk! :) Pusszpáá evribádii,
Macy



6 megjegyzés:

  1. Drága Macy! *--* Még keresgélem a szavakat... egyszerűen hihetetlen, hogy részt vehettem ebben. Nagyon szépen köszönök mindent, nem is tudod, mit jelent ez (is) nekem! :-) Segítesz nekem a kibontakozásban, hogy igenis fel tudjam vállalni a véleményemet, a gondolataimat. Bárki bármit is mondjon, nagyon jó lett ez a rész és biztosra veszem a további izgalmakat és váratlan fordulatokat. Hálás vagyok, hogy részese lehetek ennek a varázslatnak. :-) Köszönet azért is, hogy felvállalsz és nagyon sokszor megemlítesz. Nagyon-nagyon boldog új évet kívánok! Legyen ez az év is legalább olyan sikeres, leld örömödet a blogjaid írásában és minden elképzelésed váljon valóra! *----* Danke, Bloody! Imádlak :-)

    VálaszTörlés
  2. Persze,hogy találkozunk,ki nem hagynám! Nagyon cuki lett. Oh Harry,kis csábító! ;)
    Neked is boldog Új Évet kívánok,jövőre találkozunk! :D
    xxCoolGirls

    VálaszTörlés
  3. Szia!:) Most találtam rá a blogodra és már most imádom !
    Hamar kövit !! :)

    VálaszTörlés
  4. Itt vagyok! :D Bocsi, hogy eltűntem, de nem iratkoztam fel, és nem találtalak, de most már megvagy! :D Úristen, imádom, egyszerűen beszippantott! Szuper! Akarom a kövit, de nagyon :D

    VálaszTörlés
  5. Juujj :3 Ez nagyon cuki volt. :3 Juujj. Imádtam:DD

    VálaszTörlés
  6. OMG ez iszonyat cuki lett, ahogy Hazz kedveskedik Lounak! És remélem Lou a szinpadon dobàlni fogja a ruhàit amit majd Harry nyàlcsorgatva néz! És utàn meg majd àhyba is vissz Lout!
    Puszi: Szilvi

    VálaszTörlés