2014. 12. 20.

Prológus

Who's That Boy ft. Dev
Dideregve csuktam be magam után a szórakozóhely művészbejárójának ajtaját. Negyed órája még egy felhő sem volt az égen... Amint előhalásztam az öltözőm kulcsát, a kabátomat a ruhaszárítóra dobtam. Prüszkölve váltam meg vizes ruháimtól, majd beálltam a forró zuhany alá. 
- Louis! Lou, válaszolj már! - hallottam meg legjobb barátom és egyben munkatársam, Zayn üvöltését. Elzártam a csapot, aztán magam köré tekertem egy törülközőt s kidugtam a fejem a fürdőből. Z felnevetett és megrázta a fejét. - Már megint eláztál, igaz?
- Rohadtul nem vicces - mormogtam, miközben a kanapén pihenő sporttáskához léptem. Szerencsére találtam egy száraz bokszert, amibe azonnal bele is bújtam. Megkerestem a hajszárítót és elkezdtem szárítani kócos, kissé már túl hosszúra hagyott tincseimet. Zayn a pipereasztalnak dőlve nyomkodta telefonját. - Miért kerestél?
- Csak meg akartam győződni arról, nem-e egy betörő ólálkodik itt - rántott vállat, én pedig megforgattam a szemem. - Mi van?!
- Ne legyél már ennyire paranoiás. Amióta felújították a biztonsági rendszert, egy rossz arcú lelket nem látni a környéken - vettem ki a szekrényből egy feszes, fekete farmert és egy hófehér inget. A zakóm élére vasalva volt felakasztva az ajtó kilincsére. - Esetleg a múlt hónapban történtek miatt vagy ilyen?
- Azért neked se lenne mindegy, ha egy kést szorítanának a torkodhoz - csúsztatta zsebre ébenfekete okostelefonját, majd felsóhajtott. Elhúztam a számat. Igaza volt, teljes mértékben. - Liam az életem része... Bele sem merek gondolni, mi lett volna akkor, ha az a kretén...
- Zayn, nyugodj meg! Payno él és virul, köszönhetően a gyorsaságodnak. Ha nem hívod fel azonnal a zsarukat... - haverom leintett, miszerint ne is folytassam. Miután felöltöztem s a hajam is megigazítottam, átmentünk a kolléganőm öltözőjébe. Ó, igen... Nem egyedül szoktam zenére rázni magam és a közönségbe dobálni a ruháimat, hanem egy csinos és rendkívül jó humorral megáldott csajszival, Shayna-val. Mikor meglátott minket, orcájára széles vigyor kúszott. - Szia, szépségem!
Válaszképp egy-egy puszit lehelt az arcunkra. Vattacukor illatú parfümje másodpercek alatt kúszott orromba, amitől tüsszentem kellett. Angyali nevetése betöltötte a kicsiny kis szobát.
- Hihetetlen, hogy még mindig nem szoktad meg annak a pacsulinak a szagát - röhögött Zayn is, én pedig kedvesen vállon csaptam. - Na, ne bánts!
- Fiúk, elég! - pirított ránk élesen Shay, de ajkai sarkában egy fojtott mosoly azért megbújt. - Olyanok vagytok, mint az óvodások!
Felvont szemöldökkel fújtattam egy sort, majd leültem Zaynie mellé a kanapéra. Csaknem fél órát várakoztunk Ay-re, de megérte. Ha nem lennék meleg, biztosan beledöngölném az ágyamba. Ott kerek, ahol kell; elbűvölő a személyisége és rendkívül jó emberismerő. Ezért is szeretek vele dolgozni.
- Telt ház van, ideje lenne kezdeni! - rontott be az öltözőbe Niall, a főnökünk s legjobb haverunk. Szőkés-barna haja tökéletesen meredt az ég felé, egy fehér-mintás trikót és egy feszülős farmert, illetve a már megszokottá vált, fehér Converse tornacipőjét viselte. Miután lepacsizott Z-vel és velem, arcon csókolta Shayna-t. - Csodálatos vagy, mint mindig!
- Túlzásokba esel, Ni... - kuncogott fel a lány, miközben a srác mellkasát cirógatta. Noha nem jártak hivatalosan, a szikra megvolt köztük. Egy-egy kiadós szexre biztosan.
Az öltözőt elhagyva fekete hajú barátunk a bárpulthoz sietett, hogy segítsen vőlegényének a kiszolgálásban. Nialler biztatóan ránk mosolygott s elfoglalta helyét a hangosítópultnál. Mielőtt a színpadra léphettünk volna, felvettük a maszkjainkat. Ereimben azonnal elkezdett száguldani az adrenalin...

{Külső szemlélő}

Ahogy beesteledett, a város talán legjobban működő szórakozóhelye tolongásig megtelt. Harry Styles és néhány barátja is úgy gondolta, kipihenik az elmúlt hét fáradalmait. Kabátjaiktól megválva kerestek maguknak ülőhelyet fent, az elkülönített részen.
- Kértek valamit inni? - kérdezte Ed a fiúktól, akik azonnal sorolni kezdték a töményebbnél töményebb italokat. A hétvégéjük javarészt erről szólt. A féktelen bulizásról és az ismerkedésről, mert egyiküknek sem volt komoly kapcsolata. A munkájuk mindössze futó, egyéjszakás kalandokat engedett meg. Nincs mese tehát, ilyen a zeneipar.
- Micsoda bombázó, te jó ég! - nyögött fel kábultan Dan, majd megbökte Harry-t, aki mindez idáig a telefonját bújta. A göndör hajú Adonisz azonnal a színpad felé kapta fejét; a lélegzete egy pillanatra elakadt. Nem, a fiú figyelmét nem a sztriptízelő lány, hanem a vele táncoló srác kötötte le. Mert Harry már lassan két éve élte életét homoszexuálisként. Erről azonban a családján kívül nem tudott senki. Egyenlőre nem is akarta, hogy bárki más tudomást szerezzen titkáról. Gondolataiból felajzott haverja zökkentette ki. - Láttál már nála gyönyörűbb nőt?
- Az arca nagy részét kitakarja a maszk, de el kell ismerni, tényleg csinos - mondta a göndörke, tekintetét el nem szakítva a srácról. Késztetést érzett arra, hogy lemenjen a tömegbe és addig stírölje a táncost, míg az fel nem figyel rá. Ekkor támadt egy ötlete. Mosolyogva állt fel helyéről s megvárta, míg Dan ránéz. - Lemegyek és megkeresem Ed-t!
Majdnem hasra esett, úgy kocogott le a zsúfolt lépcsőn. Orrát marni kezdte az alkohollal és némi izzadsággal keveredett levegő. Fintorogva törte át magát a tömegen a bárpultig, ahol sikeresen beleütközött keresett haverjába. Harry meg sem lepődött azon, hogy Ed éppen egy lányt próbált felszedni. Vacillált egy ideig, megszólítsa-e a vörös hajú srácot vagy inkább hagyja az egészet. Végül a második verziót választotta.
- Egy vodka tonikot kérek - ugrott fel egy bárszékre, miközben leadta a rendelését. Amint készhez kapta az italát, a színpad felé fordult. Arcából az összes vér férfiassága felé vette az irányt, bokszere és szűk farmernadrágja ráadásul csak nehezített a dolgon. Sosem érzett még ilyet, rendkívül új volt számára a helyzet. Szapora levegővétellel hörpintette fel a poharában maradt löttyöt s kérte a következőt.
Úgy a negyedik pohárnál kezdte el érezni a hatását, de még így se tántorodott el attól, hogy lecsapjon a táncos fiúra. Alkoholtól elködösült tekintetével határozottan, áhítattal követte minden egyes mozdulatát. Keze remegett és izzadt a combján, nem győzte a koptatott anyagú farmerhoz dörzsölni tenyerét.
- Harry?! - zavartan pislogott párat, majd kíváncsian nézett Ed-re. A vöröske immáron egyedül kortyolgatta whiskyjét. - Ennyire bejön a táncoslány?
- Nem rossz, nem rossz. De, nem én vagyok oda meg vissza tőle, hanem Dan. Kis híján elélvezett a látványtól - mormolta a göndör, aztán kért a pultostól egy pohár tiszta tonikot, vodka nélkül.
- Akkor miért bámultad úgy a színpadot? Majdnem kiestek a szemeid - nevetett fel a vörös srác. Harry vállat rántott. Ed megadóan feltartotta kezeit. - Jó. Ha nem, hát nem.
Amint elhalkult a zene, a táncosok megköszönték a figyelmet és lesiettek a színpadról. A szőke díva eltűnt a tömegben, Haz kiszemeltje pedig egyenesen a pult felé igyekezett. A göndörke szíve hevesen dobogott, az ágyéka fájdalmasan lüktetett. Ed időközben felment a többiekhez, a jó ideje megígért italokkal. A göndör nagyot nyelt, amikor meglátta a mellette lecövekelőt. Inge teljesen ki volt gombolva, tetovált mellkasán csillogott az izzadtság.
- Adj egy üveg vizet, Li! Kitikkadok! - túrt bele hajába a chippendale, Liam pedig azonnal cselekedett. - Milyen volt a műsor?
- Hibátlan, bár szerintem néhány törzsvendég hiányolta, hogy Shayna nem vetkőzött... Mondjuk, te sem váltál meg a nadrágodtól. Talán túlságosan is begerjedtél valakire, Lou? - vonta fel szemöldökét a pultos. Úgy beszélgettek ilyenekről, mint mondjuk csak ketten lettek volna.
- Nem láttam a nézők között egy jó pasit se - ivott bele az üvegbe Louis, majd megnyalta alsó ajkát és felsóhajtott. - Azt hiszem, hazamegyek és mély magányba fojtom bánatom. Semmi kedvem itt lenni.
Li bólintott egyet, aztán lepacsiztak egymással. Harry úgy követte a táncost, mintha a mosdók felé menne. Esze ágában sem volt szem elől veszteni ezt a gyönyörű férfit.

*.*.*.*.*.*

Sziasztok!
Meg is érkeztem a várva várt bejegyzéssel :) Ebben a részben még nem igazán történt semmi, hiszen ez amolyan bevezető... Az elkövetkezendőkben próbálom kibontakoztatni a történetet :) Köszönöm a 10 feliratkozónak a bizalmat ♥! Remélem, nem fogok Nektek csalódást okozni :) Írjatok és pipáljatok bátran, nem eszek meg senkit karácsonyi ebédnek vagy vacsorának ;) Nincs más hátra, minden leírtam, amit szerettem volna... További szép estét, kellemes hétvégét és jó pihenést ♥! Pusszpáá evribádii,
Macy



5 megjegyzés:

  1. Szia!
    Ha azt mondom, hogy ez eszméletlen jó volt, akkor nagyon enyhén fejezem ki magamat! Tényleg, nagyon szuper volt. És ez még csak a Prológus, mi lesz a többi résznél?! Főleg, hogy azt mondtad, hogy ebbe még nem történt semmi, akkor mire lehet számítani később?! :D Az biztos, hogy nekem a szívembe lopta magát rögtön, és a kedvenceim között van, még így is, hogy csak a Prológus van fent! Én nem igazán tudom, hogy fogom kibírni a következő részig...
    Egy rendszeres olvasód-az én személyemben-biztos, hogy van! ;) És ha kell minden részhez komizok, hogy jobb kedves legyen, vagy szívesebben írd, csak, hogy jöjjön a rész, mert tényleg irtó fenomenális volt! *----* Nagyon várom a következő rész!!! Puszi! <3

    VálaszTörlés
  2. Imádom! Nagyon tetszik a történet, érdekel hogy mi fog történni. Csak így tovább ha ilyen jól fogsz írni biztosan sok olvasót fogsz összeszedni!
    Lillaxx

    VálaszTörlés
  3. Úristen!! Hol a kövi?????????? :D Imádom, már most és ez még csak a prológus, mi lesz ezután? ;)

    VálaszTörlés
  4. Imadom az efajta sztorikat. Kivancsi vagyok mi lesz belole ;)

    VálaszTörlés
  5. Szervusz! Hohó! Ez nagyon jó! :o Valami fantasztikus! Várom a köviket! :*
    xxCoolGirls

    VálaszTörlés