2015. 02. 07.

9.fejezet

Sziasztok!
Iskolamentes - lebetegedtem, csak pénteken voltam suliban -, de egy mozgalmas hét lezárása alkalmából meg is hoztam a folytatást :) Mint mindig, most is hatalmas köszönettel tartozom Liliennek ♥ :) Köszönöm az előző fejezethez érkezett 7 kommentárt - ♣Free♣, Lufiimadoo♡♡♡, Dreamy Girl, Szilvi, Mary-Anne, Cool Girls és Gabriella Canu ♥ -, a 13 pipát és a 7.000 megtekintést ♥! További szép hétvégét és kitartást a jövő héthez ♥! Pusszpáá evribádii,
Macy

*.*.*.*.*.*

Crazy
{Louis}

Harry smaragdzöld tekintete a vesémig hatolt. Kíváncsian várta a válaszom, de nemcsak Ő. Eleanor sűrűn pislogott és angyalian mosolygott. Josh az ujjaival dobolt az asztalon. Megadóan felsóhajtottam.
- Oké, elkísérlek - nyögtem ki, mire a göndörke szelíden megcsókolt. Zavartan viszonoztam, aztán elhúzódtam s lángoló arccal az ebédemre pillantottam. A hasam megkordult a látványtól. - Most már igazán ehetnénk!
- Nem is tudtam, hogy ilyen kis haspók vagy... - mormolta a fülembe Haz, majd ráharapott a fülcimpámra. Majdnem félrenyeltem, amikor tenyere lüktető férfiasságomra simult. - Én is éhezem... De nem ételre. 
- Kérlek, egy kis időre tedd félre a szexmániás éned! Nem vagyunk egyedül, emlékszel? - néztem legjobb barátnőmre és vőlegényére, akik jóízűen falatoztak éppen. Mintha a falnak beszéltem volna. A hosszú, vékony ujjak fürgén pattintották ki a farmerem gombját s húzták le a sliccem. Lejjebb csúsztam a széken. Beharapott alsó ajakkal markoltam meg a fiú bicepszét. Levegőért kapkodva hajoltam füléhez. - Hagyd abba...!
- Egyél nyugodtan! Tégy úgy, mintha nem történne semmi... - puszilta meg arcom, miközben benyúlt a bokszerembe és marokra fogott. Kis híján felrúgtam az asztalt, ahogy Harry fejni kezdett. Szabad kezével nekilátott az ebédjének és közben pofátlanul vigyorgott rám. - Jófiú!
Éreztem, hogy a nyakamon végigfolyt az izzadság. A pulzusom az egekbe szökött, a szívem őrült ritmust diktált és szédültem. Szédültem az ereimben száguldó vágytól, ami sietősen a farkam felé vándorolt. Miután leerőltettem az ételt görcsölő gyomromba, a poharamért nyúltam. A szemem sarkából észrevettem, hogy a göndörke elfeketedett íriszekkel stírölte a számat.
- Kívánlak és érzem, hogy te is kívánsz engem. Söpörjük félre az ismerkedést, mert megőrülök, ha nem lehetek mihamarabb benned! - dörmögte rekedtesen fülembe. Nyeltem egy nagyot s megráztam a fejem. Haz csalódottan felsóhajtott. - Louis, ne csináld ezt! Könyörögve kérlek, ne készíts ki még ennél is jobban!
- Elég, fogd már be! Nem akarom és kész! - dörrentem rá, mire Eleanor és Josh is felénk kapta a fejét. Amint megigazítottam a nadrágom, az ebédem árát az asztalra dobva álltam fel a helyemről és sietősen elköszönve legjobb barátnőméktől rohantam ki a kocsimhoz. Meg sem lepődtem azon, hogy Harry jött utánam. - Hagyj békén, az istenit!
Élesen kifújtam a levegőt, aztán bekötöttem magam és a gázra tapostam. Minél előbb otthon akartam lenni és elmerülni egy kád, forró vízben. Csajos szokás, tudom... De jelenleg nem tudnék sehogy se lenyugodni.

***

Amikor hazaértem, bezártam a bejárati ajtót s a nappali ablakán levő sötétítőt is behúztam. Tisztában voltam azzal, hogy Harry egy ideig a ház előtt fog szobrozni s ez ellen nem tehettem semmit. Vagyis tehettem volna, ha beengedem az ágyamba és hagyom, hogy könyörtelen megdugjon. Ennél viszont több önuralmam volt és nemet mondtam. Már vagy másodjára.
Ajkaimat halk, ám annál elégedettebb sóhaj hagyta el, mikor elmerültem a forró vízben. A fürdőszobát Ellie Goulding új slágere töltötte be, melyre a napokban bukkantam rá az egyik közösségi oldalon való böngészés során. Lehunyt szemmel doboltam a kádszélen s a dalszöveget mormoltam magamban. Nem tudom hogyan, de az álom is elnyomott eme fontos tevékenység közben. 
Dideregve tekertem a csípőm köré egy törülközőt és bújtam bele köntösömbe, majd leengedtem a vizet és a tükörhöz léptem. Ráérősen megborotválkoztam, aztán kimentem a szobámba felöltözni. Felvettem egy melegítőt, egy pólót és egy cipzáros pulóvert. Hajamat összeborzoltam s lerobogtam a konyhába. A hűtőben talált csirkemellet megsütöttem és készítettem hozzá egy egyszerű, de laktató cézársalátát. Egy üveg, kellemesen hideg sör és a könnyed kis elő vacsorám kíséretében leheveredtem a kanapéra és bekapcsoltam a tv-t. Mivel semmi értelmeset, illetve érdekeset nem találtam - majdnem minden második csatornán politika vagy valami idióta, argentin szappanopera ezer valahányadik epizódja ment -, kerestem egy rég nem látott vígjátékot a DVD-s polcon és azt elindítva falatozni kezdtem. A falat ijedtemben majdnem félrement, amikor meghallottam a csengő idegesítő hangját.
- Akárki vagy, menj el! - üvöltöttem fel, majd belekortyoltam a már fogyóban levő sörömbe. Ekkor a csengetést kopogás váltotta fel. Beletúrtam a hajamba. Feldúltan pakoltam le az ölemből a dohányzóasztalra, hogy az ajtóhoz mehessek. Összepréseltem ajkaimat az ajtóban állót megpillantva. A düh és a vágy egyszerre dolgozott bennem. - Nem voltam elég világos az étteremben?
- Tudom, pofátlan voltam. Sajnálom - sóhajtott fel, miközben közelebb araszolt hozzám. Mámorító illata elöntötte a józan eszem és az orrjáratom. Megrezzentem, mikor a derekamra simította kezeit. Homlokát az enyémnek döntve nézett a szemembe. - Ettől a kis nézeteltéréstől eltekintve azért még elkísérsz holnap este, ugye?
- Kénytelen leszek, mert már megígértem és szeretem betartani az ígéreteimet - motyogtam. Harry elmosolyodott, majd lassan megcsókolt. Hátrálni kezdtünk, aminek köszönhetően az ajtó hangosan becsapódott a fiú mögött. Kóstolgattuk egymást s mire észbe kaptam, Haz már végig is döntött a kanapén. Mielőtt továbbhaladtunk volna, a mellkasára simítottam a kezem. Tekintete kíváncsian mérte fel arcom minden egyes négyzetcentiméterét. A csudába, nem tudok így gondolkodni! - Tartsd tiszteletben a döntésem, rendben? Semmit sem szeretnék elsietni. 
- Nehéz lesz, de megpróbálom - csókolt meg lustán, aztán rám nehezedett. Arcát a nyakamba fúrva helyezkedett el úgy a keskeny ülőalkalmatosságon, hogy mindkettőnknek kényelmes legyen. Egyik kezemmel kihúztam a gumit a hajából s beletúrtam hosszúra nőtt fürtjeibe, a másikkal pedig a hátát cirógattam. Valósággal dorombolt, ahogy kényeztettem. - Imádom, ahogy a kis kezeiddel megérintesz. Leírhatatlanul jó érzés.
Elmosolyodtam és egy puszit leheltem a homlokára, amit egy levegőért kiáltó csókkal viszonzott. Egy ideig ráérősen téptük egymás ajkait, majd Harry ásított egy nagyot és a vállamra hajtotta a fejét. Lábai béklyóként fogták közre az enyémeket, akárcsak karjai a derekamat. Nagy nehezen magunkra terítettem a kanapé végébe gyűrt pokrócot s miután lekapcsoltam a tv-t, megcirógattam a fiú arcát és én is elaludtam.



6 megjegyzés:

  1. Ez fantasztikus lett!
    Na végre egy kis beke van Lou és Haz között vagy ez csak átmenet?
    Aj nem birok egy hetet várni!
    Puszi: Szilvi

    VálaszTörlés
  2. Jaj hát ez nagyon édes lett :') nagyon tetszik a történet, hozd hamar a kövit! xxHöri

    VálaszTörlés
  3. :33333 ♥♥ Egyszerűen imádom. Annyira cukik. ♥♥ :3 Olyan asgsbrjdheflg
    Annyira várom az új részeket mindig. :D

    VálaszTörlés
  4. De aranyosak! :3
    Harry,te szemét! A barátnője előtt...? Te normális vagy? Mikor voltál?
    Jajj Louis,fene abba a jószívűségedbe! :3 Emiatt imádlak annyira! <3
    Fantasztikus volt! Siess a kövivel! ;)
    Ui: Tudod milyen jó a nevemet látni az előszóban? *-*
    xxCoolGirls

    VálaszTörlés
  5. Köszkeee!:)
    Már vártam! Édesek:3❤❤

    VálaszTörlés
  6. Jaj, nagyon imádom! Nagyon siess a következővel, nagyon jó! <3
    Ui.: Jobbulást! :)

    VálaszTörlés