2015. 02. 21.

11.fejezet

Sziasztok!
Megérkezett a folytatás, ami merőben el fog térni az eddigiektől :) A képből már lehet is következtetni, de főhőseink között még nem fog semmi olyan megtörténni :) Nézzétek el, hogy kicsit durva és picit erotikus lett :3 Köszönöm az előző részhez érkezett 6 kommentárt - Vivi, Niké Fox, Mary-Anne, Lufiimadoo♡♡♡, Cool Girls és Dreamy Girl ♥ -, a 14 pipát, a 10.000 megtekintést és a 35! feliratkozót ♥! Írjatok bátran, ide is és a csoportba is :) További szép hétvégét és kitartást a jövő héthez ♥! Pusszpáá evribádii,
Macy

*.*.*.*.*.*

Love Sex Magic ft. Justin Timberlake
{Louis}

Arcom másodpercek alatt kapott pirosas árnyalatot, fogaim alsó ajkamba mélyedtek. Harry felkuncogott, majd hüvelyujjával kiszabadította a lassan már véresre harapott, csókjára éhes arcrészt s lecsapott rá. Ujjaim inge vékony anyagába és a fiú bőrébe fúródtak, nyelvemmel alaposan feltérképezve a másikét. Hatalmas kezei a fenekemre siklottak, amitől belemorogtam a csókba.
- Elfelejtetted, amit mondtam? Ketyeg a türelmem órája, Lou - harapott a fülcimpámba. Szem forgatva elléptem tőle és egy pohár pezsgőért nyúltam, amit a pincérek kínáltak a vendégeknek. A hideg ital másodpercek alatt szállt a fejembe s fogyott el, így egy újabbat kaparintottam el a svédasztalról. Haz a negyedik körnél elkapta a csuklóm, a poharat pedig valósággal az asztalra dobta. Alkoholtól elködösült tekintettel, pilláim alól néztem fel arcára. Ajkait dühösen préselte össze. - Gyerekesen viselkedsz!
- Tudom, mit csinálok... Anyuci - kuncogtam fel, aztán magamhoz vettem az előbb elvett pezsgőspoharat és faképnél hagytam a felbőszített srácot.

{Harry}

Nem tudtam mire vélni Louis viselkedését. Felfogtam - nagy nehezen és mindennapossá vált merevedéssel -, hogy még nem akar lefeküdni velem, de a megjegyzéseim miatt nem kellene az alkoholhoz menekülnie.
Kezeim ökölbe szorultak, amikor Ed egy üveget nyomott Lou kezébe és a fülébe suttogott valamit. A táncosfiú elvigyorodott, aztán belekortyolt a palackba s egy huzamra ki is ürítette azt. Shayna ezt követően a fiú karjaiba vetette magát - jelezném, ő sem volt már józan - és noszogatni kezdte, hogy táncoljon vele. Ed ezen felnevetett, majd otthagyta őket.
- Boo még sosem volt ennyire becsípve, miért engedted neki? - dörrent rám cseppet sem halkan Eleanor, amitől ijedtemben rákaptam a tekintetem. Hatalmas, mogyoróbarna szemei dühtől csillogtak. Mivel nem szólaltam meg, felsóhajtott. - Már egy korty bortól vagy bármilyen más alkoholtól meghülyül. Másnap beköltözik a mosdóba, nem akar enni és még fájdalomcsillapítót sem hajlandó bevenni.
- Az egész az én hibám... Ha nem vagyok vele akaratos, most józan lenne és nem csinálná ezt - intettem Lou és Shay felé. Teletorokból üvöltötték a szöveget és közben egymásba kapaszkodva dülöngéltek. - Jobb lesz, ha hazaviszem Louis-t.
- Rendben. De ne hagyd magára, kérlek! Nem akarom, hogy valami butaságot csináljon - könyörgött El, én pedig bólintottam és egy puszit leheltem a lány arcára. - Köszönöm, Haz.
Még időben mentem oda a bódult pároshoz, hiszen ahogy a szőke szépség elhúzódott Louis-tól, a fiú megingott és majdnem elterült a földön. Mivel totál kiütötte magát, nem ellenkezett az ellen, hogy felkaptam a karjaimba s úgy vittem ki a kocsihoz. Beültettem az anyósülésre és miután becsatoltam a biztonsági övét, a volán mögé siettem és azonnal a gázra léptem.
Amikor leparkoltam a fiú háza előtt, végigmértem Őt. Arcán bugyuta vigyor ült, tengerkék íriszei csillogtak az elfogyasztott italoktól. Talán most az ágyba cipelhetném... Szegényke a világáról nem tud... Nem! Azt akarom, hogy emlékezzen együttlétük minden egyes pillanatára... Megráztam a fejem, majd átkocogtam Lou-hoz, a karjaimba vettem és felegyensúlyoztam a verandán.
- Táncolni akarok, Haz... De hánynom kell és ha nem teszel le, téged foglak telibe találni... - mormolta, miközben a tarkómra simította a kezét. Kuncogva csavargatta hosszúra nőtt fürtjeimet s az arcomat méregette. - Piszkosul édes pofa vagy, Harold...
- Ssh, ne beszélj! Most beviszlek a fürdőbe, oké? - löktem be a szobája ajtaját s meg sem álltam a keresett helységig. Louis csücsörített egy ideig, aztán megcsókolt. Meglepetten viszonoztam. Lehajtottam a vécé tetejét és ráültettem a srácot. - Jót tenne neked egy zuhany, nem gondolod?
- Nem vagyok büdös! Csak egy kicsit berúgtam... Kicsit... Látod? - mutatta hüvelyk- és mutatóujjával a mennyiséget. Felsóhajtottam. Ez nehezebb lesz, mint gondoltam. Hirtelen fel akart állni a helyéről, de megszédült és belém kapaszkodott. Tehetetlenül felnevetett és a nyakamba fúrta arcát. Farkam megrándult, a gerincemen jóleső bizsergés futott végig. Lehunytam a szemem, amikor puha ajkai megérintették bőröm. - Zuhanyozz velem, jó?
Nem szabad! Nem és nem! Abból garantáltan katasztrófa lenne! Még, hogy Ő meg én a zuhany alatt... Louis teljesen ki van szolgáltatva nekem, győzködés nélkül magába tudna... A francba is, nem! Bármennyire is feszít a farkam, ellent kell... Kellene mondanom...
- Biztos vagy benne? - kérdeztem zavartan a hajamba túrva, miután a kalapomat meg a zakómat a ruhaszárítóra dobtam. Lou bólintott egyet s elkezdte kigombolni az ingét. Nagyot nyeltem. Remegni kezdtem a vágytól. Le akartam magamról tépni a nadrágot és a bokszert, hogy megszabadulhassak a bezártság érzésétől. - Én nem vagyok benne biz...
- Ó, fogd már be! - esett nekem olyan hévvel, hogy majdnem nekiestünk a mosdónak. Mire észbe kaptam, egyikünket sem takarta már felül semmi. Kis kezeit az övemre simította, majd egyikkel ki is csatolta. Zihálni kezdtem, ahogy meghallottam a sliccem lehúzását. Alsó ajkamba harapva fogtam le Louis kezét. Értetlenkedve meredt rám. - Nem ezt akartad? Nem akarsz már engem?
- Minden vágyam, hogy veled szexeljek... De nem most. Részeg vagy... Azt akarom, hogy emlékezz rá! - simítottam arcára egyik kezem s megcirógattam puha bőrét, amit dorombolva fogadott. Elmosolyodtam. - Olyan gyönyörű vagy, még így is... Rózsás arccal és ködös tekintettel...
- Jól hazudsz... - nyúlt ismét a nadrágomhoz, majd rántott rajta egy kicsit. Felnyögtem, miközben arrébb rugdostam a ruháimat. Ágaskodó péniszem az alhasamhoz simult. Lou éhes figyelemmel tüntette ki férfiasságom. A mosdó szélébe kapaszkodtam, mert lábaim úgy remegtek, mint a kocsonya. A táncosfiú megnyalva alsó ajkát sóhajtott fel. - Szépecske...

{Louis}

Csak úgy faltam az elém táruló látványt. Noha sikerült kicsit felöntenem a garatra, a szépérzékemen ez cseppet sem csorbított.
- A kurva életbe! - nyögött fel hangosan Harry, aztán engem is megszabadított a nadrágtól meg a bokszertől. Fenekembe markolva adta tudtomra, hogy ugorjak az ölébe. Vadul tépve egymás száját húzta be a zuhanykabin ajtaját, majd vakon nyitotta meg a vizet. Hosszú ujjai felszántották a hajam, amit nyöszörögve s lüktető farokkal élveztem. Lágyan a seggemre csapott és belenyalt a fülembe. - Fordulj meg!
- Ah! - tört fel belőlem, mikor Haz méretes férfiassága nekem feszült. Egyik kezével előrenyúlt és marokra fogott. Le akartam állítani, de nem ment. Fantasztikus érzés volt. - Harold... Hmm...
- Légy csendben, különben itt és most megduglak! Önkontroll, Louis, önkontroll! - gyorsított a tempón, nekem pedig a torkomra forrt a levegő s a szó. Kiguvadt szemekkel és tátott szájjal döntöttem oldalra a fejem. A göndörke kapott az alkalmon; fogait a nyakam és a vállam találkozási pontjába mélyesztette. Szabad kezével a heréimet masszírozta, morzsolgatta. Sikítani akartam az élvezettől, de nem mertem. Remegett a térdem, az alhasamban eszeveszetten csapkodtak a lepkék. Erélyesen a kabin falára csaptam, miközben Harry nyelvvel körbejárta a szívás helyét. Elégedetten morgott egyet a fülembe. - Meg ne próbáld eltakarni holnap a nyakad! Mindenkinek tudnia kell, hogy már foglalt vagy! Világos?
- Igen... - suttogtam erőtlenül. Haz még mindig erősen fejt s közben a fenekemhez dörgölőzött. Hangtalanul ziháltam, a mellkasom szabálytalanul mozgott fel-le és a fejem is elkezdett fájni. - Gy-gyorsabban...
Ekkor a fiú az üvegborítású falnak lökött, letérdelt elém és tövig leengedett a torkán. Szemeim fent akadtak, hangosan nyögtem egyet. Harry óvatosan végigszántotta fogaival érzékeny tagom, aztán makkomat kezdte el szívni. Ujjaimat a hajába temettem, így keresve kapaszkodót az összeesés közeledtével.
- M-mindjárt... - suttogtam inkább már magamnak, mintsem a rajtam munkálkodónak. Halk cuppanás jelezte, hogy a göndörke ajkai elváltak farkamtól. Kezét kíméletlenül gyors tempóban mozgatta, majd visszaengedett a szájába. A gerincemből mámorító érzés indult el egyenest a szerszámomba. Fehér pontokat láttam magam előtt, ahogy spirálban élveztem. Hazza alsó ajkát megnyalva egyenesedett fel, szorosan magához ölelt s egy puszit lehelt a homlokomra. - Köszönöm...



6 megjegyzés:

  1. Azt a kikúrt...Hát te nem vagy semmi! *-*
    Ez valami őrült jó volt! :3 Alig várom már a szent napot, mikor megtörténik köztük, a megtörténhetetlen! :D
    Nagyon jó volt a rész! <3
    Siess a kövivel! :3
    Xx Niké Fox

    VálaszTörlés
  2. Huhh.ez egy nem várt fordulat volt....Hazznak nagyon jó az önkontrollja!
    Elolvadtam:3
    Várom a jövő szombatot!

    VálaszTörlés
  3. Oh, te jó ég :) Imádom, imádom!! És nem haragszunk ha durva és erotikus részt hozol ;) Örülök,hogy Hazza nem használta ki azt, hogy Louis berúgott. Lou meg aranyos volt :)
    Várom a kövit ;)

    VálaszTörlés
  4. Jujj. Yassss. :D Olyan cuki volt Lou részegen. :3 Végre volt megint valami szexuális eksön. :D

    VálaszTörlés
  5. Tegnap este olvastam el késő este, de olyan jól sikerült, hogy ma reggel is elolvastam, és nem bántam meg! :D Olyan édesek együtt :)) Lou becsiccsentve is aranyos, Harry meg becsületes hogy nem használti ki a helyzetet ;P IMÁDOM :*
    Folytatááááást :D

    Nina:)

    VálaszTörlés