2015. 05. 10.

20.fejezet

Sziasztok!
Egy hetes kihagyást követően, kissé szétcsúszva, de megérkeztem a folytatással... Elnézést a rövidsége miatt, de jelenleg ihlethiánnyal is küzdök az időhiány mellett :") Jövő hétvégén egyáltalán nem lesz fejezet, mert tanulnom kell a szóbelire :3 Utána viszont remélhetőleg zökkenőmentesen érkeznek majd a részek :) Köszönöm az előző fejezethez érkezett 3 kommentárt - Hortobágyi Hajnalka, Boo és Szász Bogi ♥ -, a 10 pipát és a 24.000 megtekintést ♥! Remélem, egy picivel többen írtok és pipáltok majd! :) További szép vasárnapot és kitartást a jövő héthez ♥! Pusszpáá evribádii,
Macy  

*.*.*.*.*.*

Made to Love
{Louis}

Legalább 2 órán át táncoltunk, megállás nélkül. Verejtéktől csatakosan, sípoló füllel s tüdővel törtünk utat a bárpulthoz. Liam mosolyogva szolgált ki minket, míg vőlegénye és Niall egy-egy karton alkohollal egyensúlyozott oda hozzá. Zayn egy futó csókot lehelt Li nyakára, aki beharapta alsó ajkát. Elmosolyodtam.
- Ugye nem akartok még lelépni, srácok? - kérdezte az ír szőkeség Harry-től és tőlem, miközben feltöltötték a fekete szépfiúval a polcokat. Megrántottam a vállam, a göndörke pedig megrázta a fejét. Ni csettintett egyet a nyelvével és összecsapta immáron üres tenyereit. - Szuper! Legalább nem hagyjátok ki a meglepetésfellépőt...
- Ajjaj, milyen fellépő? - a tavalyi bulira Emeli Sandé volt meghívva, akiért Niall még egy felhőkarcoló tetejéről is leugrana. Szegény szöszi először nem merte megszólítani az énekesnőt, ezért megivott csaknem egy üveg vodkát s úgy próbálkozott meg egy beszélgetés kezdeményezésével. Ez nem lett volna annyira rossz, ha Nialler nem hányja le a nőt. Shayna mindezt felvette videóra és ha az ír matador fel óhajtana önteni a garatra, csak elindítjuk ezt a videót. Nevetve megráztam a fejem. - Sandé kisasszony a klub területére csak és kizárólag esernyővel érkezne, amit maga előtt nyitna fel, ha meglát téged.
- Hahaha, marhára vicces vagy - dünnyögött és összepréselt ajkakkal elvegyült a tömegben. Liam és Zayn nevetve pacsiztak le velem, Haz pedig értetlenül mosolygott. Kuncogva a füléhez hajoltam. - Majd elmesélem.

{Harry}

Aprót bólintottam, majd előhalásztam rezgő telefonomat a zsebemből. Ed küldött egy üzenetet, amit futtában végigolvastam.

„Pár perc múlva látjuk egymást! Ti a tömegből, én a színpadról! :)”

Meglepetten elmosolyodtam. Lou kíváncsian fürkészte arcom, de már nem tudtam választ adni ki nem mondott kérdésére. Egy emberként tört ki üdvrivalgás a bulizókból, amikor vörös hajú barátom feltűnt a reflektorfényben. Nyakában ott lógott jó öreg gitárja, ami szinte az összes fellépésénél vele szokott lenni.
- Szép jó estét, Stockport! Jó a buli? - enyhe halláskárosodást szenvedtem a sikításoktól és füttyentgetésektől. Ed rekedtesen felnevetett s rám nézett. A tüdőmben rekedt a levegő. - Külön köszönteném legjobb barátomat, aki valahogy elfelejtette megemlíteni, hogy itt lesz ma este...
Lehajtott fejjel beletúrtam a hajamba, aztán felnéztem. Louis előttem állt és jót derült rajtam. Fejemet a nyakába fúrtam, mire felsóhajtott és a derekam köré fonta karjait.
- Ó! Úgy látom, megvolt az oka arra, hogy megfeledkezzen rólam egy kis időre... - szinte láttam magam előtt Sheeran önelégült vigyorát. - Szóljon az első dal Harry-nek és partnerének!
Boo valósággal transzba esett, mikor felcsendültek a Kiss Me első akkordjai. Csókra termett ajkait angyali vigyorra húzta s egy csókot nyomott a szám sarkába. Sután viszonoztam és szorosan magamhoz öleltem. Tekintetem akaratlanul is az asztalok felé terelődött; Niall hátulról húzta magához Shayna-t, aztán dülöngeni kezdtek a dallamra. Lottie a lemezlovassal beszélgetett a DJ pultban és közben egy-egy kósza csók is becsúszott.
- Romantikus hangulatodban vagy, mit ne mondjak?! - dünnyögte kissé sértetten Lou, miközben el akart húzódni tőlem. Ujjaimat az ingébe fúrtam, ajkaimat pedig az övéhez illesztettem. Nyelvem kiengesztelés s egyfajta kirándulás céljából járta végig alsó ajkát, aztán bejutásért könyörögtem. Louis egy ideig rendíthetetlenül ellenállt csókomnak, ám ahogy fenekére siklott kezem, a jég megtörni látszott. Óvatos csatánk egy rekedtes nyögéssel dőlt el, melyet én adtam ki magamból. Homlokomat a táncosfiúénak döntve suttogtam mondanivalómat csillogó szájába. - Ne haragudj, kis csillag! Csak meglepődtem, hogy Ed lesz a sztárvendég...
- Biztos, hogy nincs más probléma? Gondterheltnek tűntél - simított végig arcomon. Fejemet a tenyerébe hajtva mosolyogtam, mint egy idióta. Törődik velem... Megráztam a kobakom, Boo pedig kifújta az eddig bent tartott levegőt. - Vegyük úgy, hogy hiszek neked.
- Sosem hazudnék neked - simítottam végig hüvelyujjammal alsó ajkán és lassan megcsókoltam. Kezeit a farzsebembe bújtatta, így markolt rá fenekemre. Belenyögtem a csókba; farkam lüktetni kezdett s félő volt, hogy eldurranok. - Eltűnhetnénk néhány percre...

{Louis}

- Legalább a dal végéig bírd ki, jó? - leheltem egy puszit a fülcimpájára, amitől teste megremegett. Sosem gondoltam volna, hogy ilyen rövid idő alatt ekkora szenvedélyt és szerelmet fogok majd valaki iránt érezni. A Dylan-nel való szakításom után abban a hitben éltem, hogy már soha nem lehetek boldog és egyedül élem le az életem. Haz vágytól elfeketedett íriszei a szám és a szemeim között cikáztak. Hirtelen ötlettől vezérelve énekeltem Ed-l az utolsó sort. - We're falling in love...
- Én már akkor szerelmes voltam beléd, amikor először megláttalak. Épp felléptél - mosolygott féloldalasan. A szívem hevesen dobogott és a lepkék is őrült szárnycsapásba kezdtek a gyomromban. Úgy éreztem magam, mint egy tinilány. - Amikor úgy döntöttél, hogy hazamész, egészen a lakásodig követtelek és az éjszakát is ott töltöttem. Néztem, ahogy alszol...
- Fel is jelenthettelek volna zaklatásért - tetettem felháborodást és hitetlenkedve megráztam a fejem. Igazából el tudtam képzelni, mert felettébb nyúzott voltam az azt követő reggel. Jobban mondva frusztrált, nem is nyúzott. Harry beharapta alsó ajkát. - A focipályás kis incidensért is. Niall majdnem lehányt, hála neked...
- Valld be, hogy te élvezted, amit látsz - ragadta meg egyik kezem s a férfiasságához vezette, ami valósággal szétrepesztette a nadrágját. Egyszerre nyögtünk fel, ahogy elkezdtem masszírozni. - Lou... Kérlek... Menjünk innen...!
Aprót bólintottam, majd megfogtam a kezét és elindultunk az öltözőmhöz. Tekintetét mindvégig fenekemen éreztem. Amikor benyitottam a helységbe és felkapcsoltam a villanyt, Haz azonnal a falhoz taszított. Fürge ujjaival másodpercek alatt gombolta ki ingem s szabadított meg a fehér anyagtól. Nyelvével felváltva körözött mellbimbóimon és közben kicsatolta az övem. Én sem tétlenkedtem sokat. Fordítottam a helyzetünkön és letérdeltem előtte.
- A bokszerrel nem kell sokat bajlódnod - mormolta, nekem pedig elakadtam a lélegzetem. Remegő kezekkel toltam le lábain a szűk anyagot, majd feltérképeztem a göndörke méretes férfiasságát. Ajkaimat benedvesítve hajoltam rá és lustán szopni kezdtem. Harry nyöszörögve túrta a hajam; lábai remegtek az élvezettől. - Mindjárt elmegyek...
Fogaimmal végigkarcoltam érzékeny tagját, nyelvemmel pedig körbejártam a tetejét. Robbanásszerű orgazmusa nem ért váratlanul. Miután mindketten rendeztük légzésünket, felegyenesedtem és megcsókoltam a fiút.
- Hmm... Furcsa, hogy a saját ízemet érzem a számon - morfondírozott, miközben a kanapéhoz vezetett. - Ereszkedj négykézlábra! Szeretnék valamit kipróbálni...
Zavartan pislogtam párat, aztán úgy tettem, ahogy Hazza kérte. Hümmögve a fenekemre simította kezeit s a bokszerrel együtt lerántotta a farmerem. Homlokomat a kanapé karjának döntöttem, a göndörke pedig közelebb húzott magához egy-egy puszit lehelt a farpofáimra. Felnyögtem, amikor megéreztem ánuszom környékén a nyelvét. Ujjai a bőrömbe fúródtak; az adrenalin a véremmel együtt egy bizonyos testrészembe irányult.
- Az előbb történteket leszámítva, még mindig lüktet a farkam... Nem mindennap lát az ember ilyen formás feneket - harapott bele, mire megugrottam. Rekedtes nevetése simogatta a fülem. - Már alig várom, hogy elmerülhessek benne... Addig gyűrnénk a lepedőt, amíg el nem ájulunk...
Nagyokat sóhajtoztam. Kettős érzelmek kavarogtak bennem. Én is kívánom Harry-t, nagyon. Ám félek, hogy... Hogy nem lesz megelégedve velem és elhagy. Akkor végképp kikészülnék és olyan dologhoz folyamodnék, amit jómagam is ellenzek.



1 megjegyzés:

  1. Hát ez rohadt jó!! :D Annyira szeretem a blogot!! Vajon most már Lou megengedi?! Lééégyszi :D Zseniális, de csak most jutottam el odáig, hogy elolvassam! És Ed is mennyire aranyos volt már :) Nagyon cukik együtt!!:) kérlek siess a kövivel, és sok sikert a szóbelihez!!!!;) Drukkolok!

    VálaszTörlés