2015. 05. 24.

21.fejezet

Sziasztok!
Nem vagyok benne biztos, hogy... Minek is papolok? :3 Tudom, hogy mindenki elfoglalt meg minden, de könyörgöm... Az 53 feliratkozóból 1 ember tartotta fontosnak, hogy leírja a véleményét :3 Nem tetszik már a történet? Túl unalmas? Túl sok? Kétségek között forgolódom és ez csak annak köszönhető, hogyan fogalmam sincs, miért csappant meg a kommentárok száma :3 Na, mindegy... Nem nyavalygok... Ha írtok, írtok, ha nem, akkor nem... Köszönöm az előző fejezethez érkezett 1 kommentárt Becky Anne-nek, a 16 pipát, a 26.000 megtekintést és az 53 feliratkozót ♥! Remélem, tetszeni fog a fejezet :) Kitartást a szünetig ♥! Pusszpáá evribádii,
Macy   

*.*.*.*.*.*

Edge of Glory
{Louis}

Égdörgésre ébredtem, amihez a redőny is társult, amit a szél mozgatott jó erősen. Nyakig felhúztam a takarót s felültem. Összehúzott szemöldökkel mértem fel a helység minden egyes négyzetcentiméterét. Ez nem az én szobám - állapítottam meg. Kómásan kimásztam az ágyból, majd benyitottam a fürdőbe. Bárgyú vigyor kúszott arcomra, amikor megpillantottam Harry-t. Hátravetett fejjel engedte magára a vizet, miközben halkan énekelt. Megbabonázott rekedtes hangja. Alsó ajkamat beharapva dőltem neki az ajtófélfának és úgy hallgattam tovább a fiút.
- Shadows come with the pain that you're runnin' from... Love was something you never heard enough... Yeah, it took me some time but I figured out... How to fix up a heart that I let down... - kevésen múlott, hogy ne kezdjek el tapsolni. Nem akartam, hogy Haz észrevegyen. Legalábbis addig, míg énekelt. - Are you sleepin', baby, by yourself? Or are you givin' it to someone else? Tryin' to find you but I just don't know... Where do broken hearts go?
- Tell me where you're hiding now... - nyögtem ki hangosan, mire a göndör hajú szexisten rám kapta tekintetét. Ajkait széles mosolyra húzva intett, hogy csatlakozzam hozzá. Miután megváltam bokszeremtől, beálltam a kabinba. Hazza körém fonta karjait, majd beletúrt a hajamba és megcsókolt. Nyöszörögve fúrtam ujjaimat csípőjébe, miközben a fenekem markolászta. Két csók között megpróbáltam szóhoz jutni. - Miért nem hozzám mentünk az éjjel?
- Lottie és a lemezlovas srác igencsak összemelegedett... Noha a húgod nem kérte, hogy ne legyünk ott, mégis így éreztem helyesnek - mormolta nyakamba s szívni kezdte bőrömet. Oldalra döntöttem a fejem, hogy még jobban hozzáférhessen. Idegesen lettem amiatt, hogy Lottie egy idegesen fiúval kavart a házamban. Ráadásul még kiskorú... - Nem volt szívem hozzá, hogy felkeltselek és megkérdezzelek... Olyan édesen aludtál az anyósülésen összekuporodva...
- Gondolom, mennyire édes lehettem büdösen és borostásan - ráztam meg a fejem, majd elvettem a helyéről a hajsampont. Ekkor eszembe jutott valami. Haz füle mögé tűrve egy tincset pattintottam fel a tubustetőt. Kíváncsian felvontam a szemöldököm. - Megmoshatom a hajad?
- P-persze - vágta rá értetlenkedve, miközben fejet hajtott előttem. Egyik kezembe nyomtam a mentás illatú samponból s elkezdtem belemasszírozni a srác fejbőrébe. Farkam automatikusan megrándult, ahogy nyöszörgött az élvezettől. Amint kész lettem, lemosta a habot és egy puszit nyomott a számra. - Most én jövök.
Miután lefürödtünk, egy-egy törülközőbe csavarva álltunk a tükör elé. Harry keresett nekem egy fogkefét meg egy borotvát, illetve egy doboz borotvahabot. Hálásan leheltem egy csókot az arcára, amitől mosolya még szélesebb lett. 
- Ha végzel, gyere le a konyhába... Készítek reggelit - rakta le a fogkeféjét és megtörölte a száját, aztán végigsimított a hátamon és kisétált a fürdőből. Komótosan eltüntette néhány napos borostámat, fogat mostam és a bokszeremet a szennyestartóba dobva slattyogtam vissza a szobába. Némi hezitálást követően elkoboztam Haz alsónadrágjai közül egyet s egy melegítőt meg egy trikót hozzácsapva felöltöztem. Röhejesen nézhettem ki, de nem érdekelt. Mezítláb robogtam le a földszintre és indultam el a hangok irányába. A göndörke kis híján elejtette a kezében levő serpenyőt, amikor meglátott. - Eszméletlenül dögös vagy, kis csillag.
Már épp válaszoltam volna, amikor dörrent egyet az ég és elment az áram. Mivel a tűzhely elektromos, így Harry nem tudott tovább ott ügyködni... Így maradt a müzli és a narancslé. Csendben, a vihart figyelve s egymást ölelve falatoztunk a kanapén.
- Nem megyek be a stúdióba. Veled szeretném tölteni a napom - duruzsolta a fülembe, miután a dohányzóasztalra pakolta a tányérjainkat. Elmosolyodva bólintottam és fejemet úgy fordítottam, hogy megcsókolhassam. Lustán viszonozta és kezeit a hasamra simította. Pillangóim már repkedésre készen álltak. - Kíváncsi leszek, mit fognak szólni a barátaim hozzánk... Ha Ed egyáltalán elkotyogta nekik...
Láttam rajta, hogy aggasztja a dolog. Gemma mesélte, hogy csak ők tudtak arról, hogy Hazza homoszexuális. Ezért most félt, hogy milyen véleménnyel lehetnek róla. Óvatosan megfordultam és arcomat a nyakába fúrtam.
- Az igaz barátok megértenek téged - mormoltam bőrébe, miközben benyúltam az inge alá s a hasát cirógattam. Halkan sóhajtozott, ölelése erősebbé vált. - Az én esetemben nem volt szokatlan, hogy fiúkkal ismerkedtem. Zayn és Liam... Nos ők elég göröngyös utat jártak be a boldogságig...

***

Kora délután visszatért az áram, így összedobtunk egy könnyed ebédet. Időközben felhívtam Lottie-t is, aki egy körülbelül negyedórás beszámolót tartott az új hódolójáról. Igazából csak annyi maradt meg a mondandójából, hogy nem feküdtek le egymással. Az egész éjszakát végigbeszélgették, társasoztak, de azért egy-egy csók is elcsattant közöttük. 
- Megnyugodtál egy kicsit? - ölelt át hátulról Harry. Amikor letettem a telefont, rögtön beavattam Haz-t is. Számomra ez volt a természetes. Lehunyt szemmel dőltem a fiú széles mellkasának. - Lottie okos lány. Tudja, mit tesz. 
- Mégis benne volt a pakliban, hogy a srác ráveszi a szexre és a húgom nem tud majd nemet mondani neki - töröltem meg a kezem és szembe fordultam az engem ölelővel. Egyik kezét az arcomra simította, a másikat pedig a derekamra csúsztatta. - Nem szeretném, ha elkövetné azt a hibát, amit én anno... 16 éves voltam, mikor elvesztettem a szüzességem. Részeg és őrülten szerelmes voltam... Azt sem tudtam, mit csinálok. Csak megtörtént...
- Az ex barátod vette el? - kérdezte kíváncsian, miközben visszafeküdtünk a kanapéra. A földre dobott pokrócot magunkra terítette s karjait szorosan körém fonta. Hümmögtem egy sort válasz gyanánt. - Megbántad, hogy vele feküdtél le először?
Aprót bólintottam. Habár tiszta szívből szerettem Dylan-t, mégsem akartam olyan fiatalon odaadni magam neki. Sajnos az alkohol és az ex-m hevessége romba döntötte a terveimet.
- Dylan kihasználta a gyengeségem - mondtam Harry gyűrűit piszkálgatva. Élesen beszívta a levegőt, de nem szólt semmit. - Talán ha nem lettem volna berúgva, sokkal jobb lett volna nekem is. Esetleg le tudtam volna állítani...
Akaratlanul is felrémlett előttem az a bizonyos átázott éjszaka. Kirázott tőle a hideg, de nem jó értelemben. Összeszorított szemekkel bújtam még közelebb Haz-hoz. Ajkait a homlokomhoz nyomva szorított magához, ahogy csak tudott.
- Szeretném, ha magad mögött hagynád a múltad - suttogta rekedtesen, amitől meglódult a szívem. Alsó ajkamba harapva simítottam kezemet a fiúéra s összekulcsoltam ujjainkat. - Segíteni fogok neked. Boldognak akarlak látni, Boo.
Eltört a mécses. Halk, férfihoz nem méltó zokogásban törtem ki. Ismételten felgyülemlett bennem mindaz, ami már hosszú ideje a lelkemet nyomta. Hazza puszikkal hintette be arcomat és a hátamat simogatta vagy édes kis semmiségeket suttogott a fülembe. Ujjaim elfehéredtek, ahol a felkarjába kapaszkodtam.
- Lou... Nyugodj meg, jó? Itt vagyok veled - mormolta fülembe, miközben letörölte könnyeimet. Egy idő után már csak hüppögtem. Rettentően szégyelltem magam, amiért elsírtam magam Harry előtt. Másodjára törtem össze. - Csinálok egy jó forró teát, attól hátha jobban leszel és...
- Ne hagyj magamra! - könyörögtem hatalmas szemekkel. A göndörke beharapta a szája szélét, majd megcsókolt. Mohón viszonoztam s belül azért imádkoztam, sose érjen véget ez a kedves és szeretettel teli gesztus. - Nincs szükségem semmi másra, csak rád!



9 megjegyzés:

  1. Ez halalian aranyos volt, imádtam es tutira elfolytam, bar Dylannek behuznek:D szuoer volt es olyan edesek hogy omg *o*
    Csak igy tovabb:)<3
    ~Zsófi

    VálaszTörlés
  2. Imádtam! ❤️ Siess a következővel, kérlek! Nagyon aranyos Harry! 💝 Siess PLS! 😀

    VálaszTörlés
  3. Egyszerűen imádom. ;) :) Kérlek siess a következővel! :D És soha ne hagyd abba! Köszönjük, hogy írod.

    VálaszTörlés
  4. Kedves Macy!
    Nemrég találtam rá erre a blogodra,de sajnos úgy alakult,hogy csak most tudtam végigolvasni. Olvastam már másik blogodat és egyszerűen nem tudok rájönni,hogy hogyan tud egy ember ilyen csodálatosan írni... szereplők érzései teljesen átjönnek,a történet izgalmas, gördülékeny és persze halálian aranyos:) Imádom a történetet, az írásmódod és mint mindig ezt a részt is! Ne hagyd abba az írást, szerintem érdemes komolyabban is foglalkoznod majd vele.
    Hatalmas ölelés:)

    VálaszTörlés
  5. Imádom! Mi az, hogy nem jó? Állati! Nehogy abbahagyd mert akkor felakasztom magam és nem hiszem, hogy gyilkos szeretnél lenni. :D Harty megzabállak amiért ilyen aranyso vagy ésígy szereted Lout. Louis felejtsd el azt a hülyét ott van neked Haz!!
    Hamar kövit! Puszi: Bogi

    VálaszTörlés
  6. Nemrég találtam rá a blogodra és egyszerûen imádom!!! Nagyon jól írsz és a story díjnyertes!!! Siess a kövivel!!!!!!

    VálaszTörlés
  7. Imádtam, annyira édesek <3 Dylant meg jól megverném, amiért ezt tette Louisval... Megérdemelne jó pár pofont, meg egy kiherélést :D
    Alig várom, hogy olvashassam a kövit :)

    VálaszTörlés
  8. Jajj én jelöltem véletlenül a "nem tetszik"-et,mert elnyomtam! Szoval ne aggódj, imádom a blogod, nagyon jól írsz, tökéletes:$$<3

    VálaszTörlés