2015. 10. 11.

29.fejezet

Sziasztok!
Körvonalazódott már a fejemben, csak nem volt időm és kedvem nekiállni írni :3 Köszönöm az előző részhez érkezett 4 kommentárt - Bridget (2x): Üdv itt és a másik blognál ♥ Én is imádom a blogod, nagyon jól fordítod :) Csak így tovább ♥!, Dreamy Girl, Virág és Nagy Lívia ♥ -, az 52.000 megtekintést és a 68! feliratkozót ♥! Álmodni sem mertem volna ekkora sikerről, amit eddig elértem ezzel a bloggal... Komolyan, nagyon de nagyon szeretlek titeket ♥! A visszaszámlálás elkezdődik, már csak 2 fejezet + 1 ráadás és az Epilógus van hátra... Aztán jövök egy tőlem kissé szokatlan témájú, de Larry sztorival :D További szép hétvégét és sok-sok erőt a jövő héthez ♥! U.i.: Elnézést kérek a rövidségéért :3 Előre jelezném, hogy a rész egyenlő a fossal :( Igyekeztem, tényleg :3 Pusszpáá evribádii,
Macy

*.*.*.*.*.*


El sem hiszem, hogy Harry rávett az extra szűk farmernadrág felvételére. Sokáig átkoztam a fiút, de amikor megnéztem magam a tükörben, elismerően hümmögtem egy sort. Haz egész egyszerűen a fenekemnél fogva magához húzott s bekebelezte a számat. Egyszerre nyögtünk fel, amitől még szűkebb lett az alsógatyám. A levegőben tapintható volt a vágy és a szerelem kettőse.
- Még lemondhatjuk ezt a legénybúcsút... Biztosan megértenék, hogy dolgunk van... Egy nagyon, de nagyon fontos dolgunk - harapott alsó ajkamba, miközben a pólóm szélét csavargatta. Kuncogva megráztam a fejem, majd beletúrtam az engem ölelő hajába és egy engesztelő puszit leheltem az arcára. Tekintete vegyes érzelmekkel telve lángolt. Akárcsak a fejem. - Most átkozom a srácokat, ugye tudod?
- Miért? - simítottam végig a mellkasán, mire beszívta a levegőt és a vállamba fúrta fejét. Felsóhajtottam. - Hazza, kérlek...! Ígérem, ha hazaértünk a buliból, azt csinálhatsz velem, amit csak akarsz... Oké?
- Oké. Szavadon foglak - csókolt meg éhesen, majd átkarolta a derekam s lementünk a nappaliba. A fotelban már ott pihent a két ünnepelt ajándéka, amit még Sydneyben vettünk Harry-vel. Habár Zayn kikötötte, hogy nem akarnak semmiféle ajándékot, azért mégiscsak illetlenség lenne üres kézzel beállítani hozzájuk. Legjobb haverom szavain gondolkodva vettem magamhoz a dobozokat, aztán kivittem őket a kocsiba és beültem a göndör hajú fiú mellé. Mosolyogva nyomott egy puszit az arcomra s beindította a motort. - Akkor bulizzunk!

***

Meglepődtem, amikor megjelentek a konyha ajtajában a táncoslányok. Niall azonnal a hajába túrt és egy csábos mosoly kíséretében rákacsintott a hölgyekre, akik szerényen elmosolyodtak s elkezdtek táncolni a hifiből dübörgő dallamokra. Shay a kezében lévő whiskys üveggel ugrált és üvöltötte teletorokból a szöveget. A lányok falatnyi ruhája lassacskán a földre került, Ni és Ed pedig felnyögött a látványtól. Nem mondom, az én érdeklődésemet is felkeltette a produkció. Harry és az ünnepelt páros elismerően tapsolt, néha becsusszant egy-egy füttyentés is.
- Az ágyamban akarom ezeket a szépségeket, most! - nyögött fel a szöszi bártulajdonos, mire felnevetettünk. Állandóan kanos. Nincs mese. - Ha Ed nem ellenkezik, én a műsor után elvonulnék a hölgyekkel az egyik vendégszobába...
- Csak nyugodtan, haver - lapogatta meg a vörös hajú énekes a felajzott fiú vállát. A hangulat a tető fokára hágott, ahogy a táncosok megváltak a fehérneműjüktől. Felnyikkantam, amikor eltűnt a hátam mögül egy díszpárna. Értetlenkedve néztem Nialler-re, aki szétharapott alsó ajakkal szorította ölére a párnát. Ed felröhögött. - Na, de ennyire?
- Ennyire, bassza meg! - vetette hátra a fejét a szőkeség. Egy emberként figyeltük, miként mászik az egyik lány a srác ölébe, miután félredobja a kanapé tartozékát. Kettőt pislogtam s Ni már a lépcső felé egyensúlyozott a barna hajú lánnyal. Mielőtt eltűntek volna az emeleten, ezerwattos vigyorral az arcán elüvöltötte magát. - Sosem voltam még ilyen jó legénybúcsúban!
- Aztán csak óvatosan, szöszke! - dobta meg a srácot egy csomag óvszerrel Zayn, amit végül az ír fiú karjaiban pihenő csajszi kapott el kuncogva. Amint felmentek a vendégszobába, a házigazda magához vette a telefonját. - Rendelni kellene valami kaját, mert a buli végére éhen veszünk.
- Ha szóltok, beugrottunk volna valamelyik étterembe - szólalt meg Harry, miközben belekortyolt a borába. Egyetértően bólintottam, Li pedig mosolyogva megrántotta a vállát. Haz a combomra simította a kezét, amitől jóleső bizsergés futott végig rajtam. - Esetleg én is össze tudnék dobni valami ehetőt.
- Lou meg kuktáskodik? Csak szét ne szedjétek a konyhát és... Egymást. Túl drága lenne mindent helyre hozni - kacsintott rám a fekete hajú vőlegény, mire felemeltem a kezem és kedvesen bemutattam neki a középső ujjam. Elkerekedett szemekkel a szívéhez kapott. - Ez most fájt. Mélységesen fájt.
- Ne haragudj, Z - biggyesztettem le egy pillanat erejéig a számat, majd csatlakoztam a konyhában tevékenykedő göndörkéhez. Mélyet szippantottam a levegőben szétáradó illatokból s megnyaltam alsó ajkam. Lassan, ráérősen nekidőltem a pultnak és onnan figyeltem Hazza-t. Egy ideig elfojtott mosollyal tűrte égető pillantásom, aztán megtörölte kezeit, elzárta a megsült hús alatt a gázt és a derekam köré fonta karjait. Oldalra döntve a fejem hagytam, hogy orrát végighúzza a nyakam és az állam közti kis ösvényen. Csípőm automatikus ütközött a fiúénak, amivel egy aprócska nyögést váltottam ki belőle. Kettőnk közé vezetve kezét erősen megmarkolt és ráharapott az ütőeremre. Nyöszörögve a hajába túrtam. - Türelem, babe. Türelem.
- Mindjárt kész a kaja, utána mi is eltűnhetnénk az emeleten - suttogta fülembe vágyakozva, én pedig felkuncogtam s elhúzódva a fiútól beizzítottam a vízzel teli lábos alatt a tűzhelyet. Miután felforrt a víz, beleöntöttem a tésztát. Harry a konyhapulton dobolva fürkészett árgus szemekkel, ami kezdett kicsit frusztrálni. Felvont szemöldökkel felé fordultam. - Akárhogy is nézel, akkor sem fogok itt lefeküdni veled. Ha hazamegyünk, akkor megkaphatsz. Megígértem.
Sűrűn pislogva oldalra döntötte a fejét s úgy szuggerált tovább. Megforgattam a szemem. Állandóan ágyba akar vinni. Félreértés ne essék, szeretem Haz-t, minden hülyeségével és hibájával együtt. Mégis, számomra néha kissé sok ez a fűtöttség.
- Innentől átveszem - csókolt a nyakamba és a kész tésztát egy nagy tálba öntve nekilátott a mártás elkészítésének. Amíg Hazza tett-vett, addig csatlakoztam a fiúkhoz. Liam éppen Ed-t avatta be az esküvői, legfőképp a zenei ötleteibe. Vörös hajú barátunk bevállalta, hogy az egész ceremónián énekelni fog. Kíváncsi leszek, milyen lesz a hangulat. Ed-t ismerve garantált siker. Gondolataimból Zayn zökkentett ki. - Nálatok mikor lesz legénybúcsú?
Az állam egy másodperc alatt találkozott a padlóval. Lesokkolt legjobb haverom kíváncsisága. Ahogy belekezdtem volna válaszomba, a konyha felől csörömpölés és éles káromkodás hallatszott. Egy emberként fordultunk a zaj irányába, de nem láttunk semmit. Vajon Haz is hallotta a kérdést és azért borult fel a nyugodtság?



5 megjegyzés:

  1. Szia! ♥
    El sem hiszed mennyire vártam már.. és bár csak előbb ideértem volna minden egyes részre, és komizni tudtam volna,mert imádom!
    Köszönöm szépen, igyekszem a maximumot kihozni belőle, és nagyon jól estek a dicsérő szavaid.
    Nagyon szomorú vagyok viszont amiatt,hogy már csak két rész /+ epilogus/ lesz itt,viszont jön az új blog ...amit nagyon nagyon várok már... szóval érted, az egyik szemem sír, de másrészt meg fültől fülig erően mosolygok... minden rosszban van valami jó...
    Mi az, hogy fos??. Imádom. Érted? És én nem imádok fost. Nem szabadna ezt gondolod.:( ezzel szomorúvá teszel /megint/. Nagyon nagyon tetszett és nem csak úgy mondom,. Nem szoktam Larrys blogokon hazudni, ez olyan esküféleség... szóval please! Do not say that again! ♥
    Imádom, hogy milyen kis kiéhezettek és szexmániások...:3 és mi mi mi? A vége... ott ni! :0 remélem hallotta Hazz, ha nem visszahúzom hajon fogva.:0 na jó... nem durvulok be..de ő se,ha ő csörömpölt:0.
    A hosszán ne aggódj, örülök, hogy végre ennyit is olvashattam tőled.. de remélem a következő hosszabb lesz.;)
    Egyszerűen imádom! ♥♥♥
    Nagyon nagyon várom a folytatást... rémelem lesz esküvő:o
    Vagy túl sok?:d
    Bocsi.♥
    Puszi.
    B.

    VálaszTörlés
  2. Ijaj ! Ezek a végek ! Várom az esküvőt vagyis a Liamékat, a Harryék még korai lenne.... Még. :D
    Várom a kövit ! :*

    VálaszTörlés
  3. Haj, te meg akarsz minket ölni hogy hagyhatad abba pont itt.??????? Iszonyatosan tetszik a blogod így tovább....♡♡♡♡♡♡♡

    VálaszTörlés
  4. Szia :) igaz még egyszer sem kommenteltem (csak azért, mert annyira imádtam a blogodat hogy gondolkodás nélkül ugrottam a kövi részre), de most megteszem: imádom a blogodat és szeretném kérdezni, hogy mikor jön ki a kövi rész? :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)

      Fogalmam sincs, mikor érkezik a következő fejezet :3 Rengeteg a tanulnivalóm és ihletem sincs, ami ugye kellene az íráshoz :) Igyekszem azért majd :) Köszönöm ♥!

      Love Ya,
      Mace

      Törlés