2015. 01. 10.

5.fejezet

{Harry}

Teljes testével nekem feszült, amitől kis híján felrobbant a nadrágomban pihenő, „időzített bomba”. Észrevétlenül benyúltam bokszerébe, Louis pedig felmordult. Lassan pumpáltam kőkemény férfiasságát, közben a fülcimpáját harapdáltam és puszilgattam. Mielőtt a csúcsra juttathattam volna, elhúzódott tőlem. Értetlenkedve pislogtam párat, mialatt végignéztem, Lou hogyan igazgatja meg a nadrágját. Igaz, még mindig háttal állt nekem, mégis a mozdulataiból könnyen leszűrhető volt.
- Nehogy azt hidd, hogy ilyen könnyen megkaphatsz - fordult szembe velem s összefonta mellkasa előtt a karjait. Arcát ismételten kitakarta a maszk, de szemei ékkőként csillogtak. - Szeretném, ha megismerkednénk egymással. Tudni akarom a neved.
- Táncoljunk egy kicsit, aztán meghívlak egy italra... Utána talán beavatlak. Még át kell gondolnom - kacsintottam rá pofátlanul elvigyorodva, Louis pedig megforgatta a szemeit és felsóhajtott. Felbátorodva tettem feléje egy lépést s csípője köré kulcsoltam karjaimat. Kezeimet a fenekére simítottam, a fiú viszont ezt nem igazán díjazta. Csuklómnál fogva szorította derekára tenyereimet. Felnevettem. - Szeretem a kihívásokat, Lou... Pillanatok kérdése és nem fogsz tudni nemet mondani nekem...
- Ne legyél ennyire biztos ebben. Utálom a rámenős pasikat - jelentette ki, miközben elkezdte ringatni a csípőjét a dallamra. Nyöszörögni kezdtem; ágyéka folyton az enyémnek dörzsölődött s ettől olyan lüktetés szaladt végig a testemen, mintha bármelyik pillanatban elélveznék. Szerencsére volt gyakorlatom az elnyújtott orgazmusban, így sikerült nem a gatyámba robbanni. Ennek ellenére fájdalmasan ért a dolog. A táncosfiú arcomat fürkészve nyalta meg alsó ajkát. - Azt pedig kifejezetten gyűlölöm, ha koslatnak utánam.
- Nem koslatok utánad, csak úgy érzem, hogy te vagy az a különleges személy az életemben, akit nem fogok veszni hagyni - hajoltam közelebb hozzá; ajkainkat pár milliméter választotta el csupán. Tekintetünk egymáséba fonódott, a levegő még az eddiginél is jobban felforrósodott körülöttünk. Homlokomat az övének döntöttem. - Hosszú ideje szingliként élek, állandóan csak futó kalandokba botlottam. Nem érdekelt, hogy az illető nő vagy férfi. El akarom felejteni ezt az életmódot...
- Mit tehetek én? Töröljem ki az emlékezeted vagy mi? - suttogta ajkaimra felvont szemöldökkel. Mélykék íriszei kíváncsian kutattak az én szemeimben. Egyik kezét a mellkasomra simította egyfajta távolságtartásképp. - Alig ismerlek... Nem tudom, mire vágysz... Mik a szándékaid... Olyan vagy számomra, mint a kód egy lakathoz. Meg kell, hogy fejtselek és talán akkor kinyílsz.
- Bízom abban, hogy egyszer te is így érzel majd, ahogy én... - hunytam le szemem s megcsókoltam. Tudtam, hogy a mondandója és az enyém között semmilyen összefüggés nem volt, de ki kellett mondanom. Muszáj volt. Ajkai elbűvölve nyíltak szét, hogy nyelvünk megismerkedjen egymással. Ujjai az ingembe fúródtak, ahogy csókunk kezdett elmélyülni. Egy rövid szusszanásra elhúzódtam tőle. Gyönyörű arca kipirult és szabálytalanul vette a levegőt. Beharapott alsó ajakkal megcirógattam puha bőrét. - Engedd, hogy felfedjem a vágyaimat...
Nem szólalt meg, csak bólintott egyet és megcsókolt. Váratlanul ért, de leírhatatlanul jó érzés volt. Szabad kezével kitapogatta a copfomat tartó hajgumit, majd kihúzta hajamból és beletúrt göndör fürtjeimbe.
- Áruld el a neved, kérlek... - suttogta, miközben a fülemhez hajolt s ráharapott a cimpámra. Felnyögtem és kétségbeesetten kaptam ajkai után. Képtelen voltam betelni vele. Louis viszont kitartóan kitért csókjaim elől. Lebiggyesztett szájjal, nagyokat pislogva méregette arcom. - Kérlek...
- Rendben... Viszont előtte igyunk valamit, mert megszomjaztam. Vérpezsdítő a csókod - húztam végig nyelvemet alsó ajkán, amit nyöszörögve fogadott. Kuncogva megfogtam a kezét és a pulthoz sétáltunk. A fekete hajú pincérsrác felvillanyozódva nézett haverjára, aki csak zavartan elmosolyodott és rám pillantott. - Mit kérsz?
- Zayn isteni Sex on the Beach-t csinál. Kipróbálod? - gondolkodás nélkül bólintottam, miközben nyeltem egy nagyot. A vérem ismét egy bizonyos helyre tódult, ahogy Louis kiejtette a száján a szex szót. Ma minden feltett szándékom az volt, hogy lefekszem vele. Ezt végül elraktároztam későbbre, hogy előbb megismerkedhessünk egy picit jobban egymással. Gondolataimból a táncosfiú kérdése zökkentett ki, amit Zayn felé intézett már-már zaklatottan. - Hol vannak a többiek?
- Liam hazament, mert rosszul érezte magát. Niall és Shayna pedig... Tudod, hogy majdnem minden műszak után eltűnnek valamelyikük öltözőjébe egy kis „konzíliumra” - röhögött fel a pultos, miközben elénk rakta az elkészült koktélokat. Miután megtörölte kezeit, a pultra könyökölt. - Nem értem, miért nem jönnek már össze hivatalosan is. Nem hiszem, hogy csak a tesi szükségleteik miatt bújnak ágyba egymással...
Lou megrántotta a vállát s belekortyolt a koktéljába, majd engem is erre ösztönzött. Egyik kezét a combomra simította, egészen lüktető farkamig. Élesen beszívtam a levegőt és úgy húztam le a poharam tartalmát.
- Tényleg finom - erőltettem őszinte mosolyt arcomra. A táncosfiú egyre felszabadultabban viselkedett a közelemben, cinkos vigyorra húzva ajkait jártatta ujjait a nadrágomon. Amint megtaláltam a hangom, Zayn felé fordultam. - Kérnék még egy ilyen koktélt...
- Én valami pikánsabbra vágyom... Legyen mondjuk egy Acapulco - itta ki az utolsó kortyot is Louis a poharából, miután leadta az újabb rendelést. Pikánsabbra vágyom... Ez az egy mondatrész kattogott a fejemben, miközben én is felfedezőútra indultam a srác combján. Alig hallhatóan felnyögött, tekintete elsötétült és az arca is vörösebb lett. Zavartan nézett körbe, majd rámarkolt a farkamra. Öklömbe mélyesztettem fogaimat, ezáltal felfogva egy orbitális nyögést. - Ki tekerte fel ennyire a fűtést? Nagyon meleg van itt...
Szabad kezével legyezte magát s közben engem masszírozott. Ekkor kezdett összeállni a kép. Így akarta elérni, hogy mutatkozzam be neki. Ó, hogy milyen furfangos! Nem tétlenkedtem sokáig. Közepes tempóban dörzsölni kezdtem a nadrágján keresztül, amitől elnyíltak ajkai és úgy kezdte venni a levegőt.
- Nem vagy tisztában azzal, hogy milyen játékot játszol velem - suttogtam fülébe kéjesen, aminek következtében szitkozódott egy sort és elélvezett. Még szerencse, hogy fekete farmert viselt. Mint aki jól végezte a dolgát, elvigyorodtam és egy puszit leheltem az arcára. - Hosszú még az este, Louis. Bármi megtörténhet...

*.*.*.*.*.*

Sziasztok!
Megérkezett a várva várt folytatás, amit ismét Lilien segítségével írtam meg (♥) s amiben már mocorogni látszik valami főhőseink között ... De még mielőtt előre sietnénk, jöhetnek a szokásos adatszerű tünemények :) Köszönöm ez előző részhez érkezett 8 kommentárt - Babycakes:*, Dreamy Girl, †Lana†, Naomi Greg, ♣Free♣, Szilvi, Mary-Anne és Lilla ♥ -, a 10 pipát, a 2.800 megtekintést és a 28! feliratkozót ♥! Ti vagytok a legjobbak, sosem kaptam még ilyen rövid idő alatt ennyi támogatást ♥! A jövő héten is próbálok jönni és felborzolni az idegeiteket :) További szép estét, jó hétvégét és a jövő héthez kitartást ♥! Pusszpáá evribádii,
Macy



6 megjegyzés:

  1. Ez nagyon jóóóóó!!! :) Hozz még sok ilyet mert ez egyszerűen csodás!!! Már nagyon várom a kövit!!! :'DD <3 <3 <3

    VálaszTörlés
  2. Wow ez nagyon jó lett (mint a többi)!!! És Harry miért gonoszkodik? Miért nem mondja el a nevét? Mire jó ez neki? Huha, már megint túl sok a kérdés!
    Siess a kövivel, nagyon várom már!
    Pusssszi: Szilvi

    VálaszTörlés
  3. ohaaaaa :3 micsoda ajándék ez nekem! egy ilyen izgalmas rész, mielőtt visszatérek a koliba! Imádlak, nagyon! És tudom, milyen fontos a visszajelzés, ezért igyekszem minden elolvasott részhez kommentelni! Várom a következő részt!
    Örült rajongód: Babycakes :*

    VálaszTörlés
  4. Yaaay pont azon gondolkoztam mikor lesz új rész és bumm lett.:D Jujj feltüzelték a hangulatot. :3 Életeim:3 Egyszerűen imádom. ♥.♥

    VálaszTörlés
  5. Úúúú! Mi lesz még itt? Na mi van Lou,beadtad a derekadat? Ehh,ennyit erről... Nem baj,nem baj! Csak így tovább Harry,és nagyon örülni fogok! ;) Várom a kövit! :)
    xxCoolGirls

    VálaszTörlés
  6. OMG!! Imádom! :D Louis ne add be a derekad ilyen hamar, játszadozz egy kicsit Harryvel! :p Kérlek! ;)
    Nagyon szeretném már olvasni a köviiiit :D

    VálaszTörlés