2015. 01. 24.

7.fejezet

Sziasztok!
Egy rendkívül fárasztó héten túllépve és egy kicsit felfrissülve meg is érkeztem a várva várt folytatással :) Nem szeretném lelőni a poént, de fordulatukban nem lesz hiány, annyit elárulhatok :) Köszönöm az előző részhez érkezett 5 kommentárt - Iszáka Szandi, Szilvi, Dreamy Girl, Cool Girls és Mary-Anne ♥ -, a 8 pipát, az 5.000 megtekintést és a 30! feliratkozót ♥! Ti adtok erőt a mindennapokhoz, nagyon de nagyon hálás vagyok ezért ♥! További jó pihenést és kitartásban gazdag jövő hetet kívánok ♥! Pusszpáá evribádii,
Macy

*.*.*.*.*.*

Elephant
{Louis}

Leplezhetetlen volt az a szexuális túlfűtöttség, ami körbevett minket az autóban. A motor mély zúgása Beyoncé örökzöldjének átdolgozásával vegyült, nekem pedig bizseregni kezdett a gyomrom. A göndör hajú szexisten tekintete köztem és az út között cikázott, egyik keze a combomon pihent. Hüvelykujjával apró köröket írt le belső combomon, amitől lüktetni kezdett ágyékom.
Amikor leparkolt a lakásom előtt, úgy ugrottam ki a kocsiból, mintha rakétát dugtak volna a fenekembe. Kulcsomat előhalászva fordultam a mögém lépő fiú felé.
- Felesleges megkérdeznem, hogy be akarsz-e jönni... Ugye? - haraptam alsó ajkamba. Ajkait csábos mosolyra húzva bólintott egyet. Felsóhajtottam. Könnyen kiismerhető figura ez a srác. - Gondoltam.
- Túl sokat gondolsz, Lou. Túl sokszor és feleslegesen jártatod azt az okos szádat... - rajzolta körbe mutatóujjával az említett testrészem, mire lehunytam a szemem. - Ha sokáig húzod még az idegeimet, könnyen elveszthetem a fejem és olyan dolgokat is megtehetek, amiket később megbánhatok...
- Ezt hogy érted? - tértem magamhoz egy gyors fejrázást követően, majd beléptem a nappaliba s megkerestem a cigarettásdobozom. Ritkán gyújtok rá, de akkor több szálat is el szoktam szívni. A göndörke szólásra nyitotta a száját, amikor megcsörrent a telefonom. A csengőhangom hallatára elmosolyodtam. Vendégemet faképnél hagyva léptem ki a kertbe, ahol rágyújtottam és beleszóltam a készülékbe. - Eleanor Jane Calder... Már vagy ezer éve nem hallottam felőled... Mégis mi történt veled? A szerelem felhőjén fetrengve elhagytad a mobilod?
- Louis William Tomlinson... Ezt én is megkérdezhetném tőled... Tudom, lefoglal a munka meg a haverok, de azért rám is gondolhattál volna! Elvégre, gyerekkorunk óta barátok vagyunk vagy micsoda - magam előtt láttam oldalra döntött fejét és hatalmas, csokoládébarna szemeit. Csodálatos lány, olyan, mintha a testvérem lenne. - Esetleg a te fejedet is elcsavarta valaki?
Akaratlanul is benéztem az üvegajtón keresztül a nappaliba. A szexisten veséig hatoló, undorral teli tekintettel meredt rám. Száját elhúzta, amikor beleszívtam a cigimbe. Áh, szóval ez nem tetszik neki! Elvigyorodva fújtam ki a füstöt.
- Még nem, de a kiszemeltem rendkívül akaratos és csak a szex jár a fejében. Mindenáron azon van, hogy megfektessen - mondtam némi epés szájízzel. El felkuncogott. - Ez egyáltalán nem vicces! Képzeld, reggel elugrottunk focizni a skacokkal Manchesterbe és a srác követett minket. A lelátón ült és engem figyelt, miközben... Miközben maszturbált...
- Na ne! Fúj! Bele sem merek gondolni abba, hány ilyen gusztustalan kretén járkál még az utcákon... Grr, még a hideg is kirázott - legjobb barátnőm hangjából erőteljesen kihallatszott az undor. - Váltsunk témát, különben kidobom a taccsot... Holnap délelőtt ráérsz?
- Neked bármikor ráérek - nyomtam el a csikket a hamusba, aztán bementem a konyhába és kibontottam egy üveg whiskyt. A göndörke még mindig a kanapé hátának dőlve bámult engem. Zaklatottan belekortyoltam az üvegbe, miközben támadt egy frappáns ötletem. - Mit terveztél, El?
- Arra gondoltam, elmehetnénk lovagolni. Lassan egy éve nem láttam Naomi-t - sóhajtott fel szomorúan. Naomi Eleanor lova, egy gyönyörű angol telivér. A nagyszülei vásárolták a lánynak még akkor, amikor elkezdte az egyetemet. - Kilovagolhatnánk a törzshelyünkre is. Mit szólsz?
Miután megbeszéltük, mikor és hol találkozunk, a telefonomat a dohányzóasztalra dobtam. A göndörke összefonta karjait a mellkasa előtt s élesen beszívta a levegőt. Szinte hallottam, hogy elszakadt nála az a bizonyos cérna.
- Megígérted, holnap együtt ebédelünk... Erre te más programot szervezel. Miért nem avattál be, hm? - vágódott le mellém felszarvazva. Megrántottam a vállam, mire közel hajolt hozzám. Ajkaink szinte összeértek. Fintorogva nyelt egy nagyot. - Ráadásul cigizel is. Gyűlölöm, ha a környezetemben valaki bagózik.
- Nem tartozik rád, mit csinálok. Az pedig főleg nem, hogy mikor és kivel. Ha nem tetszik a dolog, le is akadhatsz rólam... Dugj meg mást! Olyasvalakit, aki úgy táncol, ahogy te fütyülsz - mondtam nyugodtan, miközben elővettem még egy szál cigit s meggyújtottam. Lábaimat felpakoltam a dohányzóasztalra, a hamuzót pedig magam mellé raktam. A srác megragadta a csuklóm, amiben a cigaretta füstölgött. Szabad kezével az erre kijelölt tálba nyomta a bagót. Felhorkantottam. - Eressz el!
- Csak ne ellenkeznél folyton... Már régen az ágyban lehetnénk, miközben a farkam ki-be járkál benned - suttogta fülembe, ezáltal elengedve a kezem. Akaratlanul is beleremegtem a gondolatba, miszerint Ő meg én... Elég! Nem veszthetem el a fejem! Szemeim automatikusan lecsukódtak, ahogy fogai súrolták a fülem mögötti érzékeny bőrfelületet. - Marokra fognálak és könyörtelenül fejnélek... Úgy sikítoznál az élvezettől, hogy az utca végén is meghallanák és...
- Hagyd abba! Menj innen! Elegem van mára belőled! - pattantam fel a helyemről. A srác elvigyorodott. Legszívesebben bemostam volna neki egyet, hátha attól észhez tért volna. Ökölbe szorítottam kezeimet. - Zsarut hívok, ha nem takarodsz most el!
- Az ágyban is ilyen harcias vagy, mond csak? Egye-fene, magadra hagylak... Ha mégis meggondolnád magad, hívd fel a fekete hajú haverodat. Neki megadtam a számom, arra az esetre, ha óhatatlan vágyat éreznél arra, hogy találkozzunk - lépett oda hozzám, egyik kezét a tarkómra simította és erőszakosan megcsókolt. Nyelve küzdött a bejutásért, amit eszem ágában sem engedtem. Ekkor rámarkolt férfiasságomra; ajkaim egy jóleső nyögés következtében elnyíltak egymástól. Rekedtes kuncogása kongott a fejemben. Megőrjít! - Jófiú. Legközelebb te fogsz könyörögni, hogy csókoljalak meg!
Reagáltam volna, de már csak távolodó lépteit s az ajtó hangos csapódását hallottam. Beletúrtam a hajamba és zakatoló szívvel felrohantam a szobámba. Bokszerre vetkőzve dőltem végig az ágyon, majd lehunytam szemeimet. 

***

Egy hatalmas ásítást követően parkoltam le a megbeszélt helyszínen, vagyis a város lovardájánál. Az éjszaka alig aludtam valamit, egy smaragdzöld szempár s annak gazdája kísértett álmomban. Megmasszíroztam arcomat, majd belekortyoltam az útközben vett kávémba és az anyósülésről elemelve a hátizsákomat közelítettem meg a rám várakozó lányt. Karjaimat szorosan a dereka köré kulcsoltam, Eleanor pedig mellkasomba fúrta arcát.
- Hiányoztál, Boo - dünnyögte, miközben egy puszit lehelt a pólómba. Amint felnézett arcomra, ajkait széles mosolyra húzta. - Semmit sem változtál. Ugyanolyan jóképű és édes vagy.
- Rád is ugyanez vonatkozik. Csak úgy ragyogsz - simított végig arcán, aztán egy csókot nyomtam a homlokára. Apró kezei a derekamra simultak. Elmosolyodtam. - Mesélj, milyen menyasszonyként élni a mindennapjaidat?
- Jobbat el sem tudnék képzelni. Josh állandóan ajándékokkal halmoz el, dalokat ír a barátaival rólam és mindenáron azt szeretné, hogy ne kelljen sosem nélkülöznünk - áradozott boldogan és a jegygyűrűjét is megmutatta, amit egy aprócska dobozba rejtett. Amint átöltöztünk, átsétáltunk az istállóba. Régi jó ismerősünk, a lovarda gondnoka és egyszemélyes fent tartója, Roger felragyogott arccal húzott magához minket egy-egy, csontropogtató ölelésre. El rögtön keresni kezdte tekintetével hőn szeretett lovát. - Naomi hol van?
- Úgy fél órával ezelőtt Mason és Pete elvitte a kovácshoz. Új patkókat kap a kislány - barátnőm arcán megkönnyebbülés suhant át. Mindig a legrosszabbra tudott gondolni, bármiről is legyen szó. Roger mosolyogva nézett rám. - Arabella viszont készen áll egy kis sétára, Lou. Hiányolt már téged.
- Ő is hiányzott nekem, de az elmúlt napok elég zűrösek voltak - motyogtam a lovaglócsizmám orrát fixírozva. Eleanor megbökte az oldalam, mire felnéztem rá. Egy amolyan „Később beszélünk még erről, úgysem menekülsz!” nézést küldött felém, amiből rögtön tudtam, nem fogok tudni kibúvókat keresni. Roger kíváncsian figyelt minket, én pedig megpróbáltam terelni a dolgokat némi improvizációval. - Nagyszerű időnk van a vágtázáshoz, nemde?!

***

Miután leugrottunk a lovakról, kikötöttük őket az öreg fűzfa törzséhez és a patakhoz sétáltunk. Eleanor leterítette a plédet, amit magunkkal hoztunk s helyet foglaltunk rajta. Jó volt végre a várostól távol lenni. Minden egyes pillanatát élveztem, amikor El-l ellovagoltunk ide, a mi kis rejtekhelyünkre. Ilyenkor a gondjaink feledésbe merültek, csak a napsütést és a madárcsicsergést, illetve a víz csobogását tüntettük ki figyelmünkkel.
- Szóval, milyen pasit sikerült összeszedned? Csak annyit fogtam fel tegnap este, hogy szexmániás és mindenáron az ágyában akar tudni téged... Nem semmi hapsi, mit ne mondjak - támaszkodott meg a karjait, miközben kinyújtotta lábait. Fejét hátravetve élvezte a napsütést. Mivel nem válaszoltam, kíváncsian felém sandított. Ajkain halovány mosoly üldögélt. Összeszorítottam a számat. - Kinyögöd még ma?
- Már mondtam. Követett minket Manchesterig, aztán amikor a srácokkal beültünk a Starbucks-ba kajálni, meghívott egy reggelire. Beszélgettünk egy keveset, majd hazajöttünk a fiúkkal. Este viszont felbukkant a klubban, ahol táncoltunk meg csókolóztunk... Minden olyan gyorsan történt. Végül hazavitt, a veled folytatott telefonbeszélgetésem után egy kicsit összevesztünk, aztán megcsókolt és azóta pedig nem is keresett - foglaltam össze kusza gondolataimat s beletúrtam a hajamba. - Fogalmam sincs, mitévő legyek. Egyszerre vonz és taszít a hevessége.
- Próbáld meg jobban megismerni. Külsőre milyen? - kortyolt bele a piknikkosárból elővett ásványvizébe. Beharaptam alsó ajkam. El felkuncogott. - Na, mesélj csak, milyen is ez az Adonisz...



5 megjegyzés:

  1. Huha, nem isntudom mit mondjak. Ez nagyon jó lett, sőt még annálbis jobb!
    Siess a kövivel!
    Puszi: Szilvi

    VálaszTörlés
  2. Annyira imádom, hogy azt el se tudom mondani! Mindig mikor felmegyek a bloggerbe, imádkozom, hogy legyen új rész! :) Úristen, annyira jóóó! :D Nem találok szavakat, ez fantasztikus :)
    Harry kanos!! Ah, szuper :D Imádom, hogy ilyen! ;) Louis pedig húzza még, szeretem olvasni, ahogy szenvedteti Harryt! :D

    VálaszTörlés
  3. Hát igen, Harry egy Adonisz.:D Van mit mesélni róla.:D Imádtamm és nem sok blogot szeretek ilyen szinten. Pedig olvasok vagy 30-at.:D Kedvencem pedig csak tényleg pár van amikért megőrülök. És köztük van ez is.:3

    VálaszTörlés
  4. Adonisz... annál sokkal több <3 nagyon jó volt a rész !!! mikor jön a kövi? ;)

    VálaszTörlés
  5. Adonisz? :'D Röhög a vakbelem!
    Húha,Harry,az idegeimre mégy...de amint látom Lou-nak is... Eleanor,szerencséd,hogy menyasszony vagy,mer amúgy nem nagyon bírlak,de örülök neki,hogy ott vagy Lou mellett.
    Louis,mond el részletesen milyennek látod Harry-t! :D
    xxCoolGirls

    VálaszTörlés