2015. 01. 17.

6.fejezet

Give Me Everything
{Louis}

A vérem a fülemben lüktetett, az arcom még mindig lángolt a szégyentől és az élvezettől. Egyszerre sokkolt és lepett meg a testem gyors reakcióképessége. A göndör hajú szexisten önelégülten mért végig, tekintete sokáig az orgazmusom okozta folton pihent. A nadrágom immáron rendkívül kényelmetlenné vált, ahogy nedvesen rám tapadt. Élesen beszívtam a levegőt és megittam a poharamban maradt koktélt.
- Zayn, beszélhetnénk négyszemközt? - kérdeztem kétségbeesetten, miközben bementem a pult mögé a haveromhoz. Csokoládébarna íriszeit rám szegezve biccentett egyet, majd elvonultunk a raktárba. Miután becsukta az ajtót, felsóhajtottam. - Szeretnék egy szívességet kérni...
- Köze van a göndörkéhez, ugye? - vigyorodott el sejtelmesen, én pedig összeszorított szájjal bólintottam. - Mit kéne tennem?
- El kellene terelned valahogy a figyelmét, amíg átöltözöm - böktem fejemmel a még jól látható foltra, mire Z felkuncogott. - Ez az, nevess csak ki! Dörgöld az orrom alá, hogy nem tudom visszatartani az orgazmusom!
- Ne pánikolj már, mint egy kislány! - mordult rám, amitől kicsit összerezzentem. - Told arrébb a gyümölcsökkel teli polcot... Ott találsz egy ajtót, ami az öltözők folyosójára nyílik. Igyekezz!
Hát persze! A titkos átjáró! Hogy nem jutott ez előbb az eszembe! Amint arrébb toltam az említett bútort, felrántottam az ajtót és meg sem álltam az öltözőmig. Sípoló tüdővel dobtam a mosógépbe a farmerem a bokszerrel együtt, aztán lemostam magamról élvezetem nyomát. Miután befejeztem a tisztálkodást, kerestem egy tiszta alsót meg egy nadrágot. Már épp indulni készültem vissza a buliba, amikor kivágódott az öltöző bejárata. Egy igencsak felszarvazott, smaragdzöld szempár meredt rám.
- A barátod egy igazi pletykafészek. Kérdezés nélkül beszámolt nekem arról, hogy merre vagy - lépett közelebb hozzám, én pedig hátrálni kezdtem. Felnyikkantam, ahogy majdnem hátraestem a kanapéra. A fiú megnyalta alsó ajkát s egy határozott mozdulattal magához vont. Ágyékünk egymásénak ütközött, amitől mindkettőnk felnyögött. - Akarlak, Louis... Nem tudok tovább várni...
- Pedig kénytelen leszel rá, szépfiú - löktem el magamtól határozottan. Dühösen fújtatott egyet és megpróbált közeledni. Megforgattam a szemem. Ennyire rámenős nem lehet egy ember! - Addig úgysem kapsz meg, amíg meg nem ismerkedünk normálisan is egymással... Hiába erőlködsz, nem fogok a két szép szemedért és a dögös mosolyodért ágyba bújni veled. Felejtsd ezt el de nagyon gyorsan!
- Gyere el velem ebédelni holnap, aztán elmehetünk moziba is... Ha szeretnéd, természetesen - vágytól elfeketedett íriszei könyörögve fúródtak az én kékjeimbe. Nem akartam meggondolatlanul igent mondani, így alsó ajkamba mélyesztettem fogaim s leültem a kanapé karjára. A srác letérdelt elém és a combomra simította kezeit. - Kérlek, Louis...!
- Még gondolkodom rajta, oké? - suttogtam közel hajolva arcához, majd egy puszit leheltem rá és lehámoztam a lábamról hatalmas mancsait. Ahogy felálltam a helyemről, a göndörke is hasonlóképpen tett. - Iszom egy italt, táncolok egy kicsit és utána beavatlak a döntésembe. Így megfelel?
- A türelmem határán táncolsz, kedves... - mormolta a számra, aztán megcsókolt. Lustán viszonoztam, amit elégedetlenül lereagált egy nyöszörgéssel. - Azért egy rendes csókot igazán megérdemlek, amiért nem vagyok mocskos disznó és nem döngöllek most a kanapéba...
Nevetve megráztam a fejem s visszamentem a bulizó tömegbe. A göndörke mindvégig a nyomomban volt, ami egyszerre idegesített is meg örültem is neki.

{Harry}

Az este további részében kétszer kellett felkeresnem a mosdót. Louis olyannyira felizgatott - ide-ide dobálta a csípőjét és rázta a fenekét -, hogy muszáj voltam magamhoz nyúlni. Szerencsére a hangos zene tompította szitkozódásaimat és kéjes nyögéseimet, illetve Lou nevének mantráját. 
- Ah, ez a kedvencem... Táncolj velem! - fonta tarkóm köré karjait mindenféle gátlás nélkül, miközben szorosan nekem feszült. Ahogy dallamra ringatta testét, ágyéka folyamatosan az enyémnek dörgölődzött. Beharapott alsó ajakkal fürkésztem a tánctól s az eddig elfogyasztott, alkoholos koktéloktól kipirult arcát. Behunyt szemmel döntögette jobbra-balra a fejét, majd karjait lassan az égbe emelte és vidáman csápolt. Kezeimmel a fenekét cirógattam, amit dorombolással fogadott. Amikor a fülemhez hajolt, ajkait a cimpámhoz érintette. Felsóhajtottam. - Randizom veled holnap... Feltéve, ha áll még az ajánlatod...
- Egész este erre a válaszra vártam... Még szép, hogy áll... De nemcsak az ajánlatom - böktem meg ágyékommal az övét, amitől felmordult és a nyakamba temette arcát. - Ha te is akarnád, már kettesben lehetnénk egy eldugott kis szobában és ájulásig kefélnélek...
- Fogd be, mert különben visszavonom, amit az előbb mondtam - mormolta bőrömbe, miközben egy puszit is lehelt rá. - Lehet, hogy sokat ittam, de nemet mondani még kiválóan tudok...
- És mi van akkor, ha felkaplak az ölembe, beviszlek az öltöződbe és a kanapéra ültetve megízlellek? Hm? Akkor is ellenkeznél? - nyúltam be alsónadrágjába, majd marokra fogtam szerszámát. Louis hátravetett fejjel nyögött egyet s ujjait az alkaromba mélyesztette. - Kíváncsi vagyok, hányszor tudnálak a csúcsra juttatni... Pusztán a számmal vagy a kezemmel...
- Elég! Hallgass már! - nyöszörgött dühösen, ami széles mosolyt csalt az arcomra. Lassan kezdtem el fejni méretes farkát, közben pedig a nyakán lüktető eret harapdáltam. - Hagyd-hagyd abba...! Kérlek szépen...!
Nem szerettem volna magamra haragítani még jobban, így kivettem kezemet a nadrágjából és a nyakát is békén hagytam. Hálásan pillantottam rám, miután kinyitotta szemeit.
- Valld be, hogy élvezted! - döntöttem homlokomat az övének s megcirógattam arcát. Aprót bólintott, én pedig mosolyogva egy puszit nyomtam a szája sarkába. - Kérsz még egy italt?
- Nem, köszönöm. Haza szeretnék menni - közölte és odament a pulthoz, ahol lepacsizott Zayn-nel s visszajött hozzám. - Gondolom, el akarsz kísérni...
Bólintottam. Miután összeszedte a cuccait, kimentünk a kocsimhoz és beültünk. A táncosfiú elmondta, merre menjek... Belül elvigyorodtam. Ó, ha tudná, hogy egy teljes éjszakát a háza előtt töltöttem... 

*.*.*.*.*.*

Sziasztok!
Meghoztam a folytatást, amiben főhőseink tovább húzzák az idegeket... :) Köszönöm az előző részhez érkezett 6 kommentárt - Becca Juhas, Szilvi, Babycakes :*, Mary-Anne, Cool Girls és Dreamy Girl ♥ -, a 10 pipát, a 3.900 megtekintést és a 29! feliratkozót ♥! Csodálatosak vagytok, komolyan ♥! Szeretlek titeket, nagyon de nagyon ♥! További kellemes hétvégét és kitartást kívánok a jövő héthez ♥! Pusszpáá evribádii,
Macy



5 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett imádom siess a kövivel!!! :D

    VálaszTörlés
  2. Hát ha tudnád, hogy ez nekem mennyire tetszett! IMÁDOM, hogy Lou nem adja könnyen magát és azt is, hogy Harry ennyire rámenős!
    Siess a kövivel, mert már nem tudok várni rá!!!
    Puszi: Szilvi

    VálaszTörlés
  3. Imádat van!! :D És Louis nem adja könnyen magát, jippy, ez az drága :3 Oda vagyok Harry perverzségéért, szuper az egész! ;) Nagyon várom a kövit, izgulok, hogy mik lesznek itt még :)

    VálaszTörlés
  4. Ohoj,ohoj! Louis,Louis,te kis ellenkezős! Harry,te vadállat! Kíváncsi vagyok én erre a randira! Nagyon jó volt,és neked is jó pihenést! :)
    xxCoolGirls

    VálaszTörlés
  5. Úristen... mi lesz még itt?? El se hiszed mennyire imádtam :3 Ahh örülök, hogy megtaláltam ezt a blogot! :)

    VálaszTörlés