2015. 03. 02.

12.fejezet

Sziasztok!
Megérkezett a várva várt folytatás és az új kinézet, amelyet köszönök szépen Danielle Cobbler-nek ♥ :) Köszönöm az előző részhez érkezett 6 kommentárt - Niké Fox, Lufiimadoo♡♡♡, Dreamy Girl, Mary-Anne, Nina és Iszáka Szandi ♥ - a 12 pipát, a 11.000 megtekintést és a 37! feliratkozót ♥! Írjatok és pipáljatok bátran! :) További szép hetet és kitartást a hátralevő napokhoz ♥! Pusszpáá evribádii,
Macy

*.*.*.*.*.*

Nasty
{Harry}

Miután megfürdettem a szinte már alvó Louis-t, megtörölgettem és egy sötétkék köntösbe bújtattam. Az ágyra ültetve kerestem egy-egy bokszert és egy pólót, majd a köpenyt lehámozva a fiúról küzdöttem rá a piros alsónadrágot s a mintás rövid ujjút. Ajkain bágyadt vigyor tündökölt, szemei fáradtságtól csillogtak. Komótosan bebújt a takaró alá és lehunyta gyönyörű íriszeit. Megcirógattam arcát, aztán egy puszit leheltem a homlokára és elindultam az ajtó irányába. Megtorpantam egy pillanatra, amikor meghallottam Lou rekedtes baritonját.
- Nem kell a kanapén aludnod - motyogta, én pedig visszafordultam. Az ágy másik felén fel volt hajtva a takaró. Szinte hívogatott, hogy feküdjek a táncosfiú mellé. - Ne agyalj rajta sokáig, mert meggondolom magam...!
- Mindjárt jövök, csak a kocsiban hagytam a telefonom - hazudtam szemrebbenés nélkül s meg sem várva a fiú válaszát, lekocogtam a járműhöz. A hátsóülésen pihenő táskát magamhoz véve mentem vissza a szobába. A helységet Louis édes szuszogása töltötte be. Halkan ledobtam az egyik székre a már kissé viseltes szatyrot, majd bebújtam a takaró alá. Karjaimat Boo köré fontam és egy puszit leheltem a tarkójára. Halkan felsóhajtott, lassan szembefordult velem és a mellkasomba fúrta fejét. Felkuncogtam. - Jó éjt, kis csillag!

***

Másnap hajnalban keltem fel. Egy gyors zuhanyt követően magamra aggattam a váltásruhám, aztán nekiláttam a munkának. Amilyen halkan csak tudtam, elhelyeztem egy alig észrevehető kamerát a szekrény tetején. Nem, nem azért csináltam ezt, hogy szemmel tartsam, Louis kivel mit csinál. Pusztán arra leszek kíváncsi, vajon használni fogja-e azokat a tárgyakat, amiket egy díszdobozba pakolásztam bele és rejtettem el az ágya alá. Ha már nem akar még lefeküdni velem, legalább hadd élvezzem az önkielégülése adta pillanatokat, melyeket remélhetőleg hamarosan látni fogok. Hálát adok annak, amiért a gimnázium mellett elvégeztem egy informatikai gyorstalpalót is. Igaz, egy teljes napomba telt, mire csatlakoztatni tudtam a kamerát és a nappalimban levő plazma tv-t... Remélem, megérte a sok szitkozódás és pepecselés a különböző vezetékkel. 
Amint végeztem, beletúrtam a hajamba s a táskát a vállamra csapva lementem a konyhába reggelit készíteni. Noha Eleanor a tudtomra adta, hogy Lou nem szokott fájdalomcsillapítót bevenni, én előkészítettem egyet. Facsartam narancslevet, sütöttem palacsintát és csináltam néhány pirítóst is. Amikor tálcára akartam mindezt pakolni, két kar fonódott a derekam köré.
- Jó reggelt, Haz! - mormolta a hátamba Louis, én pedig mosolyogva szembe fordultam vele. Vágytól éhes tekintettel mértem végig. Kötött, mintás pulóvere alól alig látszódott ki a bokszer. Lábait nem takarta semmi, valószínűleg mezítelen talpa miatt nem hallottam idejöttét. Beharaptam alsó ajkám, mire felvonta a szemöldökét. - Mi az?
- Ellenállhatatlanul dögös vagy, Boo - húztam végig hüvelykujjamat alsó ajkán, majd szorosan magamhoz vontam a srácot és megcsókoltam. Egyik kezét a hajamba vezette, a másikkal pedig a fenekemet markolászta. Elégedetten nyöszörgött, ahogy puszikkal hintettem be álla vonalát. Amikor a tegnap okozott folthoz érintettem ajkaimat, felszisszent. Vigyorogva néztem bele tengerkék íriszeibe. - Ugye betartod, amit ígértél?
- Nem is tudom... Talán - rántotta meg vállát, aztán ellépett előlem a palacsintával teli tányérért nyúlt. Mohón falni kezdte az édességet s közben engem fürkészett csillogó szemekkel. Megnyaltam alsó ajkam, mire nyelt egy nagyot és belekortyolt a narancslébe. - Isteni volt a palacsinta, köszönöm... És a tegnapit is. Biztosan kiborítóan viselkedtem...
- Kicsit becsiccsentettél, nem nagy ügy. Viszont a zuhanyzóban történtek minden egyes percét élveztem, kis csillag - csókoltam le a szája sarkán pihenő tejszínes juharszirupot. Karjait a nyakam köré fonta, így mélyítve a csókot. Ölembe kapva indultam el a nappaliba, ahol végigfektettem a kanapén. Kezeit összefogtam a feje felett, miközben a nyakát harapdáltam s szívtam. Lou nyöszörögve vergődött alattam, ágyéka már kiáltott egy kis kényeztetésért. - Szeretnéd, ha megismételném azt, amit a zuhany alatt tettem? Hm?

{Louis}

Hirtelen azt sem tudtam, mit reagáljak. A farkam lüktetett és szabálytalanul vettem a levegőt; visszafojthatatlanul vágytam Harry érintésére. Félénken bólintottam egyet, mire a farzsebéből elővett egy amerikai zászlós kendőt és azzal kötözte össze kezeimet, előtte azonban megszabadított a pulóveremtől meg a pólómtól. Csípőm automatikusan megemelkedett, ahogy Haz beakasztotta ujjait az alsóm gumírozott részébe. Vágytól ittas vigyorát semmivel sem lehetett volna levakarni arcáról.
- A szabályok változatlanok. Csendben kell lenned, különben megduglak! Oké? - lehelte makkomra, miután eldobta a bokszert a szoba egyik sarkába. Hümmögtem egyet. Nem mertem még megszólalni se. Összeszorítottam szemem, amikor végignyalta hosszomat. - Nyisd ki a szemed, Boo!
Ráérősen ízlelgetett, fogaival finoman karcolta érzékeny tagom. Tartottuk a szemkontaktust, egy pillanatig se szakadt meg. Nyelvével megunhatatlan körözött makkomon, egyik kezével pedig a heréimet masszírozta. Alsó ajkam harapdáltam, így sikerült elkerülni a nyögéseket és a sikolyokat. Harry lehunyt szemmel engedett le torkán, amitől fent akadt a szemem. Ajkaimat akaratlanul is egy nyögésszerű sóhajtás hagyta el.
- Fenséges az ízed, kis csillag... - kacsintott rám, miután eljuttatott a gyönyörig. Kioldotta a kendőt, majd visszaadta a ruháimat. Még kissé kába voltam a fergetegesre sikerült orgazmustól, ezért lustán a fiú ölébe kuporodtam. Arcomat a mellkasába fúrtam s egy puszit nyomtam a póló vékony anyagára. Karjait körém fonta, hosszú ujjai a combjaimat cirógatták. Állát a fejem tetején pihentette. - Dolgozol este?
- Nem. Niall esti tagozatos az egyetemen, kivéve pénteken. Ezért is vagyunk nyitva csak 3 napot. Különben is, most Zayn se lenne toppon, mert Liam beteg... Shayna pedig bébisintérkedig hétköznap - motyogtam, miközben felnéztem a göndörkére. Smaragdzöld íriszei az enyémeket keresték, ajkain kíváncsi mosoly ült. - Miért?
- Arra gondoltam, hogy elmehetnénk randizni - mosolyodott el úgy, hogy gödröcskéi megjelentek ajkai körül. Biccentettem egyet. - Kora estig a stúdióban leszek, de utána érted jövök... Természetesen csak akkor, ha neked is megfelel...?!
- Amúgy is csak a tv előtt döglöttem volna egész nap. Esetleg meglátogattam volna Li-t - mosolyogtam s közben Haz hajával játszottam. Ahogy a fülé mögé tűrtem a tincset, egy csókot lehelt a tenyerembe. - Ne áruld el, mit terveztél estére. Szeretem a meglepetéseket.
Hümmögött egy sort, aztán megcsókolt és a telefonjáért nyúlt. Csalódottan felsóhajtott, majd elkezdett készülődni. Mielőtt elindult volna dolgozni, hevesen lecsapott ajkaimra s beleharapott a fülcimpámba.
- Este találkozunk, Lou! - mosolygott és a vállára csapva a táskáját a terepjáróhoz sietett. Küldött felém egy puszit, aztán beült Rover-be és elhajtott.
Bódultan raktam rendet a konyhában, utána felmentem a szobába. Megágyaztam, kiszellőztettem és egy frissítő zuhanyt véve felöltöztem. Ahogy kiléptem a fürdőszoba ajtaján, megakadt a szemem valamin az ágy alatt. Felvont szemöldökkel tettem fel az ágyra a díszdobozt s nyitottam fel a tetejét. Elképedtem, amikor megláttam a doboz tartalmát. Na, megállj csak Harold Styles! Akkor sem szexelek veled, ha egy komplett szadomazo felszerelést csempészel a szobámba!



7 megjegyzés:

  1. Ijujj! Louis beindult :3 Ez az édes,imádlak! Nincs szex randi nélkül! (y)
    Harry baby egy rohadt kis szemétláda,de egyben nagyon aranyos is! Olyan cukik együtt! :3 Behalok rajtuk!
    Ui:Tetszik a kinézet! Nagyon szép! :o
    Siess a résszel! :)
    Ui2:ELSŐŐŐ! *-*
    xxCoolGirls

    VálaszTörlés
  2. Hali! Már az eleje óta olvasom a blogod, csak igen lusta voltam kommentet írni, SAJNÁLOM!!!! Egy valamit szeretnék mondani csak: Egyszerűen imádom! :D :D :D :D :3 Hihetetlen ahogy írsz és mindig nagyon-nagyon várom az új részeket! :3 Remélem még sokáig fogod folytatni, mert éltet ez a blog!

    Puszi: Pillow Lover

    VálaszTörlés
  3. Uhhhhhhuhhhh kíváncsi vagyok Lou használni fogja-e az ajándékát .;)
    Siess a következő résszel !😊
    Amúgy imádom a blgodat nagyon is !!

    VálaszTörlés
  4. Juhuhujj Harry te kis rosszfiú. Most komolyan beszerelt egy kamerát?! :D Kis csintalan. Huhhu miket fog ott látni Harry. Egy kis eksönt. Hajráf. :D Juhuhujj várom. :D

    VálaszTörlés
  5. Ez a kamerás dolog hatalmas! :D De én díjazom az ötletet! :3 :D
    Kíváncsi vagyok milyen lesz a randijuk, és, hogy Harry hova viszi Lou-t. :3
    Ez a rész is csodás volt, várom a következőt. :')
    Xx

    VálaszTörlés
  6. Így tovább!;)
    Lou egysezer úgy is beadja a derekát...;)

    VálaszTörlés
  7. Behalok Harryn, komolyan XD "Ha már nem akar még lefeküdni velem, legalább hadd élvezzem az önkielégülése adta pillanatokat, melyeket remélhetőleg hamarosan látni fogok." Ekkora ötletet :D Hmm, kíváncsi vagyok vajon Louis használni fogja e!! Vááá! Kövit akarok! :D

    VálaszTörlés