2015. 04. 04.

17.fejezet

Sziasztok!
Őrült egy héten vagyok túl... De itt vagyok, kissé csalódottan :3 Köszönöm az előző fejezethez érkezett 2 kommentárt - Mary-Anne és Szász Bogi ♥ -, a 18 pipát, a 18.000 megtekintést és a 45! feliratkozót ♥! Remélem, ehhez a részhez többen írtok majd! :) További szép szünetet, sok-sok locsolót és erőben gazdag sulikezdést kívánok ♥! Pusszpáá evribádii,
Macy

*.*.*.*.*.*

Haunted | Ghost
{Louis}

Nyávogásra s apró mancsok gyomromba ékelődésére ébredtem. Résnyire nyitott szemekkel figyeltem, ahogy egy tarka cica - fekete, de lábai és az állától a mellkasáig fehér, orrán egy fekete folttal - türelmetlenül dagasztott rajtam és hatalmas szemeivel az ajtót szuggerálta. Mivel Harry már nem volt a szobában, így nem lepődtem meg azon, hogy a jószág engem talált meg s nem a göndörkét. Halovány mosollyal az arcomon cirógattam meg a cicus állát, amit hangos dorombolással díjazott.
- Mi még nem találkoztunk. Louis vagyok - mondtam rekedtesen. A macska ásított egyet, aztán a tenyerembe fektette a fejét. - Várhatnék egy ideig, míg bemutatkozol, igaz?
- Dusty! Hát itt vagy, te kópé! Anyával már kétszer körbejártuk a lakást miattad... - sóhajtott fel Harry, miután becsukta maga mögött az ajtót. Az említett nyávogott egy sort, majd befészkelte magát az ölembe. A göndörke a fejét rázva telepedett le mellém és lehelt egy csókot a számra. Lustán viszonoztam s tovább szánkáztam ujjaimmal Dusty dús szőrén. Haz megilletődve figyelt minket. - Ugye nem ez az ördögfajzat ébresztett fel, kis csillag?
- Ne legyél mérges rá, oké? Csak azt szerette volna, ha valaki foglalkozik vele... - motyogtam, mire a cica felkapta a fejét s Harry-re nézett. A göndörke elmosolyodott. - Én úgy tudtam, a macskák eleinte nem barátkoznak idegenekkel.
- Dusty mindenkivel barátkozna, ha tehetné. Rendkívül ragaszkodó és engedékeny teremtmény - simított végig a macsek bundáján, keze végül az enyémen állapodott meg. Gyengéden megszorította ujjaimat és megcsókolt. Szabad kezével beletúrt a hajamba, aztán lassan a párnák közé fektetett. Dusty feltápászkodott, sértődötten nyávogott egyet s leugrott a szőnyegre. Haz kapott az alkalmon és a takarót félresöpörve ült a csípőmre. Mocskos vigyor terült el gyönyörű arcán, ahogy lehajolt hozzám. - Én is ragaszkodó és engedékeny vagyok. Ha nem lennék az és nem rajonganék érted olyan őrülten, már régen megdugtalak volna.
- Ssh... - túrtam bele fürtjeibe és hevesen ajkaira tapadtam. Ágyékát az enyémnek dörzsölte, amitől elviselhetetlen merevedésem képződött. Egyik kezemmel a fiú fenekébe markoltam, a másikkal a haját téptem. Őrjítően lassan mozgott felettem, a bokszerem kezdett átázni. - Harry...
Megelégeltem a kínzást, ezért fordítottam a helyzetünkön. A göndörkét a matracra löktem s teljesen ráfeküdtem. Ráérősen kóstolgattam puha ajkait, Ő pedig lejjebb tolta az alsóm. Erélyesen a seggemre csapott és beleharapott az alsó ajkamba.
- Nem tudom eldönteni, melyikünk a telhetetlenebb... Kívánlak és te is kívánsz engem... - szuszogta rekedtesen a fülembe és leerőszakolta magáról a bokszerét. Azonnal tudtam, mit kell tennem. Lejjebb araszoltam és néhány laza fejés után szopni kezdtem a fiú méretes férfiasságát. - L-lassabban, Boo... Tökéletesen cs-csinálod, de-de t-túl gyors-gyorsan...
Óvatosan és ütemes tempóban mozgattam a fejem fel-le, Haz pedig jólesően nyögdécselt és sóhajtozott. Megijedtem, mikor megjelent mellettem Dusty. Lustán odamászott a gazdájához és melléfeküdt. Szegény cica... Vajon hányszor látta már, hogy kielégítik a srácot?! Egyáltalán jelen volt akkor is, amikor esetleg Harry magán akart segíteni? Belegondolni is furcsa és bizarr... Fogaimmal gyengéden végigkarcoltam a göndörke hosszát, majd körbejártam nyelvemmel a makkját. Nyöszörögve temette ujjait a hajamba s engedte le magát a torkomig. Orrom súrolta alhasát, nyálam lefolyt a lepedőre. Alig kaptam levegőt, de kifejezetten élveztem. Néhány másodperc múlva belerobbant a számba, én pedig lehunyt szemmel lenyeltem és megnyaltam alsó ajkam.
- Elviselném, ha minden reggelem ilyen lenne - húzott magához Haz, majd megcsókolt. Dusty dorombolva aludt, ezért lábujjhegyen surrantunk be a fürdőbe. Amikor megváltam a pólótól és az alsótól, Harry kéjtől ittasan felnyögött. - Most azonnal a számban akarlak tudni, kis csillag...

***

Kézen fogva mentünk be a konyhába, ahol csak Gemmával találkoztunk. Anne és Robin elmentek bevásárolni, mint megtudtunk a lánytól.
- Feltűnően csendesek és titokzatosak vagytok... Talán történt valami az éjjel, hm? - húzogatta a szemöldökét, miközben belekortyolt a bögréjébe. Megráztam a fejem, a göndörke pedig a vállamba fúrta a fejét. Gem a szája elé kapta a kezét. - Te-jó-ég! Hazza, hogy bírtad ki úgy egy ágyban Lou-val, hogy nem szexeltetek?
- Könnyen - rántott vállat az öccse, majd egy puszit lehelt a fülem mögé. Arcom kezdett lángolni, félő volt, hogy lepörkölődik a bőröm. - Vannak más lehetőségek is arra, hogy tegyünk egymás kedvére.
- Kérlek, csak ne kezd el részletezni! - könyörgött Gemma, Haz pedig felröhögött. Megráztam a fejem és megettem a tányéromon maradt pirítóst. A gyomrom már üvöltött az ételért. - Mikor indultok Stockport-ba?
- Legkésőbb kora délután, mert este már a stúdióban kell lennem - mondta az engem ölelő fiú. Szomorúan felsóhajtottunk a nővérével. Tehát egyedül fogom tölteni az estém, hurrá! Majd elugrok Niall-hez vagy Shayna-hoz. Előtte rájuk telefonálok... - Louis-nak is biztosan van programja.
- Ha a tv előtt döglés, az olvasás vagy a zenehallgatás annak számít, akkor igen - mosolyogtam, mire felnevettek. Harry a hasam cirógatta, én pedig a vállára hajtottam a fejem. - Esetleg meglátogatom Niall-t vagy Shayna-t. Cink lesz, ha viszont egyikőjük se ér rá.

***

Anne a hazaút előtt elcsomagolt nekünk néhány szendvicset és megpakolt egy nagy hűtőtáskát az ebédből maradtakkal. Gemma elkérte a telefonszámom, mert mindenképpen tartani akarja velem a kapcsolatot. Robin kissé csalódott volt, hogy a munkája miatt nem tudott megismerni még jobban s hogy nem töltött több időt a nevelt fiával.
- Jöhetnétek gyakrabban és hosszabb időre - ölelt magához az anyuka, én pedig viszonoztam. Miután elhúzódott, a fülemhez hajolt. - Örülök, hogy Harry talált végre valakit, akivel ilyen jól megértik egymást. Ritka az olyan jó lelkű és barátságos ember, mint amilyen te vagy. 
- Köszönöm, Anne! - csókoltam arcon, mire elmosolyodott s megveregette a vállam. Gemma valósággal a nyakamba ugrott és körbepuszilt. Kuncogva húzódtam el tőle. - Nagyon jól éreztem magam veled. Remélem, még lesz alkalmunk együtt filmezni vagy esetleg bőrig ázni a szakadó esőben!
- Rajtam ne múljék! - kacsintott, majd megölelgette és egy cuppanós puszit lehelt az öccse arcára. Haz felkapta és megpörgette, amitől Gem felsikított. Robin mosolyogva megrázta a fejét, a lány pedig a testvére vállát csapkodta. A göndörke jót mulatott nővérén. - Tegyél le, te őrült szerelmes!
Harry nevetve állította talpra Gemmát, aki tettetett dühvel összefonta mellkasa előtt a karjait. A komoly arckifejezés nem maradt fent sokáig, mert megcsikiztem a lányt. Ijedtében megugrott, de velünk együtt nevetett.
- Most már mennünk kell - szólalt meg a göndörke. Robin egy-egy öleléssel köszönt el tőlünk, Anne és Gem pedig mosolyogva intettek egyet. Miután beültünk a terepjáróba, Haz dudált egyet s elindultunk haza. Egész úton zenét hallgattunk és beszélgettünk. - Anyáék odáig vannak érted, akárcsak én.
Elpirultam. Sosem tudtam elrejteni az érzéseimet, ha pozitívumokat, ha negatívumokat mondtak rólam. Nagyon örültem annak, hogy ennyire megkedvelt a Styles fiú családja. Én is megkedveltem őket, ami meglepett, mert nem igazán nyílok meg senkinek sem ilyen hamar. Harry-nek is kellett egy kis idő, mire megkaparintott.

***

Beesteledett, amikor Haz hazavitt. Mielőtt kiszálltam volna kocsiból, magához rántott s megcsókolt. Lomhán viszonoztam, majd végigsimítottam arcán és kinyitottam az ajtót. Meglepetten tapasztaltam, hogy a nappaliban égett a villany. Amint Harry elhajtott, óvatosan bementem a házba. Hatalmas kő esett le a szívemről, amikor megláttam, hogy nem betörő ólálkodott a helységben.



4 megjegyzés:

  1. Na akkor ki? Niall fosztogatja a hűtőt? :D
    Nagyon jó rész lett,bocsi,hogy nem komiztam... :/ De itt vagyok! Nagyon kis aranyos lett,csak rövid. szegény macsek,én a tesómat nem nézném meg,még azt sem,ahogy csókolóznak. Jujj! Szerintem az amacska vagy vak,vagy süket! :D
    Mind1! Nagyon jó rész volt! Várom a kövit! :)
    xxCoolGirls

    VálaszTörlés
  2. Itt vagyok megint.:D
    De aranyosak. :3 Szegény macska, miket láthatott. xd Legalább kizárták volna arra az időre. :D
    Na, vajon ki van ott? Remélem valami jószándékú ember. :D

    VálaszTörlés
  3. Na neeee! Most mindenki összefogott ellenem? Olvasok egy másik blogot is, és abban pontosan ugyanilyen véggel, mármint ott is függővég van, úgyhogy most itt izgulhatok... Tönkre fogtok egyszer tenni, az biztos! ;)
    Dusty...ha lesz macskám, tutti ez lesz a neve! Hát zabálnám meg a kis aranyost! :3 És jesszus, amíg Harry megkapja a "reggeli adagját" (jó kifejezés XD), addig ő ott ül mellette? Na jó, ez egy beteg cica! :D
    Gemma...imádlak, mint mindig.... És a reggeli kérdése! :D Biztos érdekes ebben a családban élni. :D
    Harry...már reggel ilyen kanosan? :D És igen, mi az, hogy még nem dugtad meg? Itt van már az ideje! (enyhe célzás :D) Imádtam, ahogy elmondtad Lou-nak, hogy miért nem szexeltél még vele...és, ahogy válaszoltál Gem-nek... Puszilom az eszed, te kis hülye, kanos, eszement állat! <3
    Louis...rád nincs szó... Ugyanolyan aranyos vagy, mint mindig, imádom, hogy minden másodpercben paradicsom színű a fejed egy kérdés vagy beszólás miatt! ;) És, amit Hazza-val művelsz! Kiváncsi vagyok, mit rejtegetsz még a tarsolyodban, cukorfalatom! XD
    Egyszerűen faltam a sorokat megint! Igen, én vagyok az, aki a legdurvább időkben tud írni és olvasni, de ha csak ekkor van időm ilyenekre? :D Ügyi vagy, mint mindig, várom a kövit! ;)

    VálaszTörlés
  4. Imááádom!! Sajnálom, hogy eltűntem!! De itt vagyok, jelentkezem!!
    Kis macsek, mindjárt megzabálom :D Dusty drága :3
    " - Te-jó-ég! Hazza, hogy bírtad ki úgy egy ágyban Lou-val, hogy nem szexeltetek?" ez egy igen jó kérdés! :D Én nem bírnám ki!! :DD
    Várom a köviiit :D

    VálaszTörlés