2015. 03. 28.

16.fejezet

Sziasztok!
Fájdalmas héten vagyok túl, sokan sejthetitek, miért... Aznap este zokogtam, fájdalmasan zokogtam... Képtelen voltam felfogni, egyik pillanatról a másikra lettem rosszabbul :3 Mára sikerült összekaparnom annyira magam, hogy ne sírjak a One Direction zenéinek hallgatása közben :) Megértem Zayn döntését és természetesen támogatom a fiúkat a továbbiakban is ♥! Törekedem arra, hogy a fejezetek minősége ne csorbuljon a történtek miatt :3 A mostani rész is vidám, vicces és rengeteg Gemma-Louis jelenet van benne... Illetve egy kis +18 a végén :) Köszönöm az előző fejezethez érkezett 5 kommentárt - ~Zsófi, Cool Girls, Mary-Anne, Szász Bogi és Nónó: Üdv az álcázottak körében! ♥ -, a 16 pipát és a 16.000 megtekintést ♥! További szép hétvégét és kitartást a szünetig ♥! Pusszpáá evribádii,
Macy

*.*.*.*.*.*

I Wanna Know You
{Louis}

A kiadós ebédet követően Gemma rávett arra, hogy menjek el vele sétálni. Haz egy kicsit ódzkodott az ötlettől; az időjárásra hivatkozott mindvégig, hiszen a meteorológusok vihart jósoltak a térségre. Az idősebbik Styles gyerek azonban hajthatatlan volt, így én sem tudtam ellenkezni.
- Harry most nagyon de nagyon mérges ránk, ugye tudod? - mosolyodtam el, miután elhagytuk a házat. Gem lazán vállat rántott és eltűrt a füle mögé egy kósza tincset. - Mindig is ilyen féltő volt a párjával kapcsolatosan?
- Igen. Az első barátnőjét még a széltől is megvédte volna - mondta, majd belém karolt. Így sétáltunk körülbelül fél órán keresztül, míg a göndörke nővére egy hatalmas, füves területre nem vezetett. Mindentudóan rám vigyorgott. - Ez az öcsém „búvóhelye”. Ide vonult el, ha gondolkodni és szomorkodni akart.
Komótosan leheveredtünk és csak élveztük a gyenge napsugarakat. A szél fokozatosan felerősödött, mi mégsem mozdultunk.
- Mit éreztetek, mikor Haz bevallotta, hogy meleg? - kérdeztem a mellettem fekvő lányt, miközben egy felhőt kezdtem el követni a tekintetemmel. Összeráncoltam a szemöldököm, amikor egy esőcsepp fojt végig a halántékom mentén. Fejemet oldalra fordítottam. - Haragot vagy esetleg szánalmat?
- Őszintén? Egyiket sem - mondta és felült. Az eső ekkor kezdett el úgy esni, mintha dézsából öntötték volna. - Már a végzős éve előtt rengeteg időt töltött Londonban. Az egyik haverja ott élt, aki szintén a saját neméhez vonzódott. Egyik este sikerült úgy felönteniük a garatra, hogy az ágyban kötöttek ki... Harry azt mondta, az volt élete legfurcsább és mégis legizgatóbb szexuális élménye. Anya eleinte nehezen viselte, ahogy Robin is. Mivel én voltam az, akinek mesélt az érzéseiről, nem tudtam undorral nézni a testvéremre. A mai napig büszke vagyok rá, hogy felvállalta előttünk.
Csak bólintani tudtam. Szavak nemigen jöttek a számra, gondolataim zavarosak voltak. Összerezzentem, mikor megdörrent az ég. Gemma megragadta a kezem, majd őrült futásba kezdtünk a szülői házig. A bejárati ajtó előtt megtámaszkodtam a térdeimen s úgy fújtam ki a levegőt. Gem felkuncogott.
Mamma Mia (Soundtrack)
- Egy ilyen történet után rád fért a hideg zuhany, igaz? - nyitott be fülig érő vigyorral a házba. Miután megváltunk a vizes kabátjainktól és cipőktől, felmentünk az emeletre. Harry szobája felől halk horkolás szűrődött ki, ezért a fiú nővérének fürdőjében tusoltam le. A forró vízsugár megváltás volt átfagyott testemnek. Negyed óra múlva egy szál törülközőben, lábujjhegyen surrantam át a göndörke szobájába. Gyorsan magamra kaptam egy bokszert, egy melegítőt és egy pólót, aztán nyomtam az alvó srác arcára egy puszit s visszamentem Gemma szobájába. A lány az ágyon ült és egy DVD-kel teli tartót lapozgatott. Amint mellé heveredtem, kíváncsian rám emelte tekintetét. - Nézünk filmet? Az öcskös még jó ideig alussza majd az igazak álmát. Irigylem tőle, hogy ilyen jó alvó.
- Én is az vagyok, szóval már rám is irigykedhetsz - hencegtem, mire belebokszolt a vállamba. Nevetve elvettem a tőle a filmekkel teli tokot és találomra ráböktem az egyik CD-re. Gem elvigyorodott, ahogy én is. Ciki, nem ciki, anyával ez volt a kedvencünk. - Mamma Mia!? Jöhet!

***

Kint már órák óta tombolt a vihar, heves esővel és orkán erejű széllel. Anne a konyhában szorgoskodott, Robin a dolgozószobájában próbált dűlőre jutni a papírmunkával, Harry aludt, Gemma és én... Nos, mi teljesen megőrülve ugráltunk a lány ágyán és a film dalait üvöltöttük teli torokból. Gem sikítva nevetett, amikor egy elvétett ugrásnál a padlón kötöttem ki. 
- Ah, ez egyáltalán nem mulatságos! - dörzsöltem a fenekemet, miközben felkeltem a földről. A göndörke testvére meg se hallva szavaimat ugrott le mellém és noszogatott, hogy táncoljak vele. Nemlegesen megráztam a fejem. - Elfáradtam...
- Éhes vagyok... - húzta el a száját, mire felvontam a szemöldököm. Az egyik pillanatban még táncolni akar, most pedig enni. - Csak azt ne mond, hogy ennyi ugrálástól nem éheztél meg?!
- Nem igazán - ráztam meg a fejem, miközben lerobogtunk a konyhába. Anne éppen mosogatott. Amíg segítettem neki, az éhenkórász Styles a hűtőben kutatott valami ennivalóért. Tekintetem elszakítva Gemmáról súgtam oda az anyukának. - Van egy haverom, ő is ugyanilyen konyhamalac. Bármit megkóstol, beleiszik vagy elraktározza későbbre.
- Szerencsére Harry nem ilyen - mosolygott szeretettel. Egyetértően bólintottam, mire az említett felbukkant a helységben. Álmosan összefogta kócos fürtjeit egy hajgumival, majd odajött hozzám és hátulról magához húzott. Arcát a nyakamba fúrta s egy puszit lehelt bőrömre. Anne megtörölte a kezeit és végigsimított a fia hátán. - Most olyan, mintha Cupido összes nyila eltalálta volna... Ami nem baj. Kifejezetten aranyos.
- Én mindig aranyos vagyok, anya - kérte ki magának Haz. Felhorkantottunk, a göndörke pedig sértődötten a fenekemnek tolta ágyékát. Úgy ágaskodott szerszáma, mint a zászlórúd. Ajkai közé fogva fülcimpámat nyúlt be a pólóm alá. Mutatóujjával a bokszer gumírozott részét piszkálgatta. Anne mindezt szem forgatva nézte végig. Harry bocsánatkérően felsóhajtott. - Sajnálom, egyszerűen nem tudok ellenállni ennek a dögös srácnak. Magához láncolt a tökéletességével.
- Minden embernek vannak hibái, köztük nekem is. Egyáltalán nem vagyok tökéletes - motyogtam az ujjait díszítő gyűrűkkel játszva. Hirtelen elkapta a kezem és végigpuszilta az ujjbegyeimet. Felkuncogtam. - Ez csikis.
Alsó ajkamba haraptam, mikor a fiú szembe fordított magával és megcsókolt. Hatalmas kezei a fenekemre siklottak, nyelve pedig az enyémmel harcolt a dominanciáért. Fél szemmel a lányokra pillantottam, akik az emelet felé mutogattak.
- Haz... Fel kellene mennünk... A szobádba... - suttogtam a szájába már-már füstölő fejjel. Lábaimat a csípője köré fonta, így vitt fel a lépcsőn s egyensúlyozott be a saját kis kuckójába. Az ajtót kulcsra zárta, majd az ágyra fektetett és rám mászott. A félperces villámok megvilágították arcát; smaragdzöld íriszei vágytól éhesen csillogtak. Kétségbeesetten kifújtam a levegőt. - Még mindig nem akarok szexet...
Aprót bólintott, majd feltérdelt és beakasztotta ujjait a nadrágomba. Bokszerestől letolta a térdemig, aztán kihúzta az éjjeliszekrénye felső fiókját s egy távirányítót vett ki belőle. Pár perc múlva felcsendült a szoba sarkaiba erősített hangfalakból a Kings Of Leon egyik klasszikusa. Harry beharapott alsó ajakkal fogott marokra és ütemesen fejni kezdett. Csípőm automatikusan emelkedett fel-le, némán nyöszörögtem s jobbra-balra dobáltam a fejem az élvezettől. Szemeim fennakadtak, ahogy végighúzta nyelvét hosszomon és leengedett a torkán. Erősen szívott és a heréimet masszírozta gyengéden.
- Használtad már az ajándékaimat, kis csillag? - kérdezte elszakadva lüktető farkamtól. Hüvelyujjával tovább ingerelte makkom, amitől felsikítottam volna. Zavartan megráztam a fejem, Haz pedig felmordult. - Sebaj, most kipróbáljuk! Látni akarom, hogyan kényezteted magad...
Ellenkezni akartam, de a szavak most is cserbenhagytak. A göndörke lemászott az ágyról, majd az egyik szekrényhez lépett. Egy nagy, fekete dobozzal jött vissza. Deja vú érzésem támadt, amikor megpillantottam a vibrátorokat. A bilincstől összehúzódott a gyomrom.
- Most ide foglak csatolni az ágyhoz és megmutatom, hogy használd a segédeszközöket... Rendben? - hajolt a számhoz és megnyalta a felső ajkam. Szívem őrülten dobogott, ágyékom fájdalmasan lüktetett és a zene is egyre fűtöttebbé vált. Felszisszentem a bilincs hidegségétől. Harry feljebb tűrte a pólóm és végigsimított a mellkasomon. - Élvezni fogod... Garantálom!
A melegítő és a bokszer a földön landolt, a göndörke ruháival együtt. Ágaskodó szerszáma szemet gyönyörködtető volt. A derekam alá rakott egy párnát, elővett egy vibrátort a dobozból és a számhoz igazította. Nyelvemmel körbejártam a tetejét, aztán haladtam egyre lejjebb. Miután jól benedvesítettem a játékszert, Haz szétveszítette a lábaimat. Szemeim elkerekedtek, amikor óvatosan belém vezette a segédeszközt.
- Képzeld el, hogy én mozgok benned... Először lassan, aztán gyorsabb tempóban... - mormolta fülembe rekedtesen. Lehunyt szemmel nyöszörögtem és azt tettem, amit a göndörke mondott. Alhasamon pihenő péniszem meg-megremegett. - Hangosan sikítod a nevemet és a hátam karmolászod, annyira élvezed...
- Harry... - nyögtem fel hangosan, mire kihúzta a vibrátort és bekapcsolva visszadugta. Csípőm önkénytelenül megemelkedett s egy rekedtes nyüszítést hallatva a hasamra élveztem. Haz kikapcsolta vibrátort és a fürdőbe sietve letisztította és elrakta a dobozba. Miután lenyalogatta élvezetem eredményét, kicsatolta a bilincset is. Csuklóimat apró csókokkal hintette be, aztán megcsókolt és visszaadta a ruháim... Ő azonban még mindig meztelen tett-vett körülöttem. - Te nem öltözöl fel?
- Talán nem tetszem? - biggyesztette le ajkait, miután elrakta a dobozt a helyére. Mellém ült s végigsimított magán. Nagyot nyeltem. - Ez nem válasz, kis csillag!
- Mi mást mondhatnék? - térdeltem fel szembe a fiúval s összeérintettem ajkainkat. Egyik kezemmel marokra fogtam, a másikkal pedig a fenekét fedeztem fel. Valósággal dorombolt. Puszikkal leptem el az állát, a nyakát, a kulcscsontját és haladtam lejjebb, egészen a büszkeségéig. Félénken felnéztem a fiú arcára. - Feküdj a hátadra!
A hangfalakból Beyoncé utánozhatatlan dala dübörgött, halkan dudorászva ültem a sarkamra és túrtam kócos hajamba. Haz mindenféle ellenkezés nélkül a párnák közé feküdt és várakozóan stírölt. Megnyaltam alsó ajkam, majd ráérősen ízlelgetni kezdtem meredező férfiasságát. Elégedett sóhaj szökött ki ajkain, ami mosolyt csalt arcomra. Fogaimmal óvatosan karcoltam és nyelvemmel köröket írtam le lentről felfelé. Csípőmet a ritmusra ringattam és lehunyt szemmel bólogattam.
- Azt a kurva... Kis csillag...! - Harry éktelen káromkodását robbanásszerű orgazmusa követte. Mindenféle undor nélkül nyeltem egyet s megtöröltem a számat. Nem tudtam nem a fiú farkára nézni, ami az én nyálamtól csillogott. Végigfutott rajtam valami furcsa, de megmagyarázhatatlanul jó érzés. Csendben felkeltem a helyemről és a szekrényhez léptem, ahonnan kivettem egy tiszta bokszert a göndörkének. - Legalább ezt vedd fel, jó?
- Igenis, anyu... - kuncogott. Gödröcskéi még a gyér fényviszonyok ellenére is valósággal világítottak gyönyörű arcán. Megráztam a fejem, aztán bebújtam a takaró alá. Haz kikapcsolta a zenét s úgy feküdt be mellém. Karjait körém fonta és egy puszit nyomott a homlokomra. - Csodálatos voltál, Lou... Köszönöm!
- Én köszönöm ezt a két napot. Egy élmény volt megismerni a családodat és téged is, még jobban - motyogtam a fiú mellkasába. Látni nem láttam, de éreztem, hogy elmosolyodott. Jómagam is ezt tettem. - Aludj jól, Harry!
- Te is, Boo! - csókolt bele a hajamba. Jólesően felsóhajtottam s lehunytam a szemeimet. Noha zavart egy kicsit az eső hangos koppanása és az égzöngés, az engem ölelő fiú közelsége megnyugtatott.



2 megjegyzés:

  1. Juhuhú ez a rész. :3 Nagyon szexire sikeredett. :3 Szóval Harrynek is van egy adag doboza? XD :D Hmm, jó az. IMÁDOOMOMOM. :D

    VálaszTörlés
  2. Imádtam! Már aznap elolvastam, amikor kiraktad, de nem volt időm írni hozzá...sajna, pedig nagyon szerettem volna. De most itt van! :)
    Hát mit is mondjak erről a részről...annyit biztos, hogy ugyanolyan jó, mint a többi, még jobb! Hisz ott van Harry nővére, akit már az elöző részben megkedveltem. :) És Harry...mi a sz*r? (nem szoktam csúnyán beszélni, de ha egyszer ez volt a reakcióm :D) Harry...vibrátor? Úristen! Már előlre félek, milyen lesz nála a normális szex...persze ez nem azt jelenti, hogy nem tetszett...nagyon is bírtam, ahogy egyáltalán nem kínos neki, és nem hozza zavarba, hogy ilyeneket használjon. ;) A kis huncut! És Louis...hát az tutti, hogy elveszem Harry-től...elrablom...mostantól az én kis csillagom lesz! Annyira imádom! Olyan kis aranyos! Wáááháá!!! :33 <3
    A lényeg, hogy nagyon jó, és alig várom a kövit!
    Ügyes vagy, szeretlek, hogy vagy és írod ezt nekünk! Puszi ;)

    VálaszTörlés