2015. 03. 15.

14.fejezet

Éljen a haza!
Sziasztok!
Bocsánat, hogy nem szombaton hoztam, de fájt a fejem és nem sok kedvem volt írni emiatt :3 Legalább volt egy kis időm átgondolni, mérlegelni a történéseket... Így bemutathatom Louis-t egy új oldaláról :) Köszönöm az előző részhez érkezett 5 kommentárt - ♣Free♣, Cool Girls, Mary-Anne, Dreamy Girl és Szász Bogi: Üdvözöllek az álcázottak körében, kedves :) Remélem, a továbbiakban is ennyire tetszeni fog majd a történet ;) ♥ -, a 16 pipát, a 14.000 megtekintést és a 39! feliratkozót ♥! Csodálatosak vagytok, komolyan mondom ♥! További szép vasárnapot és kitartást a jövő hétre ♥! Pusszpáá evribádii,
Macy 

*.*.*.*.*.*

Teenage Dream (Acoustic | Glee)
{Louis}

Meglepetten olvastam le a mellettünk elsuhanó táblán lévő feliratot: Holmes Chapel. Lányos zavaromban Harry-re pillantottam, aki csak sejtelmesen mosolygott. Úgy negyed óra múlva leparkolt egy nyaralószerű háznál, majd kiszállt s az oldalamra sietett. Egyik karjával átkarolt, a másikkal pedig lezárta a terepjárót. Síri csendben sétáltunk a macskakövezett kis ösvényen át a bejárati ajtóig. Miután Haz előhalászta szűk farmerja zsebéből a kulcsot, beterelt az előtérbe és felkapcsolta a villanyt.
- Üdv a főhadiszállásomon, kis csillag! - lehelt egy puszit az arcomra, aztán megvált a csizmájától s a kabátjától. Még mindig zavartan tettem is ugyanezt és körbenéztem. Képek sokasága kapott helyet a falakon, a komódon pedig egy friss rózsacsokor pihent. Bámészkodásomból a derekamra simuló, hatalmas tenyér zökkentett ki. Harry smaragdzöld íriszei csillogtak az örömtől. - Gyere, megmutatom a ház többi részét és utána medencézünk egyet, oké?
- M-medence? Fürdőgatyát se hoztam! - sopánkodtam, miközben követtem a fiút az egyik szobába. A falakat különböző poszterek díszítették, az ablakon pedig egy macskát ábrázoló üvegfestéket véltem felfedezni. Félénken léptem oda a párkányhoz, majd kinéztem. Az udvar közepén egy kivilágított medence terpeszkedett, egy asztallal és néhány napággyal kiegészítve. Kíváncsian fordultam a házigazda felé, aki az egyik szekrényben tett-vett. Elmosolyodtam.  - Gyakran vagy itt?
- Amikor csak tehetem. Néha viszont annyi munkám van, hogy kénytelen vagyok megkérni anyát vagy a nevelőapámat a birtok rendbetételére. Anyu érdeme a csokor is az előtérben - mondta szeretettel teli mosollyal s odajött hozzám. A kezében levő fürdőnadrágokat az ágyra dobta, körém kulcsolta karjait és megcsókolt. - A ma estét kettesben töltjük, holnap viszont elviszlek a családomhoz. A nővérem, Gemma már alig várja, hogy megismerhessen.
- Áh, szóval összekötöd a kellemest a hasznossal? Nem túl korai bemutatni a családodnak, hm? Hiszen mi is alig ismerjük egymást... - tűrtem a füle mögé egy tincset. Nagyot sóhajtva megrázta a fejét. - Egyáltalán miből gondolod, hogy a másnapot is veled akarom tölteni?
- Túl sokat jártatod azt az okos szádat, Boo... Csak élvezd a pillanatot és kész! Lazulj el! - puszilta meg az orrom hegyét és ujjainkat összekulcsolva, valamint a fürdőgatyákat felkapva mentünk vissza a nappaliba. A göndörke megmutatta a konyhát és hatalmas fürdőszobát, aztán benyúlt a pólóm alá s mutatóujjával végigsimított a köldököm alatti szőrcsíkon. Kaján vigyorra húzva ajkát nyomta a kezembe a piros színű ruhadarabot. - Öltözz át, addig összedobok valami vacsoraszerűséget!
Gyorsan megváltam ruháimtól, amiket összehajtogatva a mosógép tetejére raktam s belebújtam a térdig érő nadrágba. Haz éppen akkor nyitott be a helységbe, amikor megkötöttem a csípőmön fityegő anyagot. Alsó ajkát megnyalva hümmögött egy sort.
- Dögös - mormolta rekedtesen a fülembe, miközben kettőnk közé nyúlt és kicsatolta a nadrágja övét. Lángoló arccal löktem félre kezeit és én magam szabadítottam meg a ruháitól. Levegővétele szaporává vált, tekintete elfeketedett a vágytól. Körmeimmel finoman végigkarcoltam a köldöke feletti részt, amit dorombolva élvezett. - A tetteid és a szavaid ellenkeznek a másikkal... Valld be, hogy szexelni akarsz!
- Még nem - ráztam meg a fejem, majd kezembe vettem félig kemény férfiasságát és pumpálni kezdtem. Kéjesen nyöszörgött, ujjait a csípőmbe fúrta. Ártatlan tekintettel meredtem gyönyörű íriszeibe. - Csak viszonozni szeretném azt, amit te tettél velem.

{Harry}

Apró puszikkal hintette be az állam vonalát, a nyakamat s a kulcscsontomat. Mellbimbóimat egy-egy kínzó nyalintásban részesítette, aztán lassan letérdelt elém. Lüktető farkamat elengedve rajzolta körbe a pillangótetoválásom, másik kezével pedig a fenekembe markolt. Nyelvével húzott egy vastag, nyálas csíkot péniszemen s ráérősen szopni kezdett. Erőszakosan a hajába mélyesztettem ujjaimat, amitől felszisszent és elszakadt tagomtól. Duzzadt ajkai nyáltól csillogtak.
- V-valamit rosszul cs-csinálok? - suttogta kétségbeesetten. Elmosolyodva megráztam a fejem és letöröltem az állát. - A-akkor, mi a baj?
- Nincsen semmi baj, kis csillag! Kifogástalanul csinálsz mindent, ne aggódj! Nem szeretem, ha aggodalmaskodsz - hajoltam oda hozzá, hogy megcsókolhassam. Néhány másodperc volt csupán, én mégis imádtam. Amint felegyenesedtem, Louis újra a szájába vett. Fogaival többször karcolt, nyelvével köröket írt le lentről felfelé. A fellegekben éreztem magam. Egyik kezemmel a mosdóba kapaszkodtam, a másikkal a fiú haját túrtam. - Isteni vagy, Boo...!
Szemeim kiguvadtak, amikor teljes hosszomat leengedte a torkán. Öklendezés nélkül munkálkodott rajtam, én pedig sóhajtozva próbáltam meg nem térdre rogyni az élvezettől. Heréimet óvatosan kezeibe vette és masszírozni kezdte. Csípőm önkénytelenül előremozdult, Lou pedig nemtetszését kifejezve köhintett egyet. Bocsánatkérően néztem tengerkék íriszeibe. Nyelt egy nagyot és ütemesen bólogatni kezdett farkamon. Alhasamban megfeszültek az izmok; a lepkék őrült szárnycsapásban törtek ki.
- Louis... Ah... - nyögtem fel néhány oktávval magasabban s utat adtam elfojtott vágyaimnak. A táncosfiú felegyenesedve nyelte le nedvemet és mosolyogva megtörölte a száját. Egyszerűen lesokkolt. - Ez... Ez...
- Nem nézted volna ki belőlem, igaz? - vonta fel a szemöldökét, miközben kiöblítette a száját és egy törülközőt csavart körém. Zavartan pislogtam és tátogtam, mint egy hal. Lou felkuncogott, majd egy puszit lehelt az arcomra. Hajába túrva felült a mosdóra s felsóhajtott. - Nem vagyok visszahúzódó kis puha pöcs, aki pénzkeresés céljából a seggét rázza a bámészkodóknak. Nők háremében nőttem fel, kénytelen voltam megerősödni. Most, hogy van egy öcsém is, visszafogottabb lettem... Mégis úgy érzem, fent kell tartanom az álcát. Igazad volt, egy báránybőrbe bújt farkas vagyok.
Boo arcán érzelmek ezrei suhantak át, de mosolya őszinte volt. Beharapott alsó ajakkal léptem oda hozzá. Lábait a derekam köré fonta, karjait pedig lazán a vállaimra dobta. Lassan, minden érzelmemet belepréselve a csókba húztam szorosan magamhoz a fiút.
- Sosem gondoltam volna, hogy egy ártatlan kis kényeztetés alkalmával ismerlek meg még jobban - suttogtam szájába elfúló hangon. Arcát a nyakamba fúrva sóhajtott egy nagyot. - Nem érdekel, mi vagy... Bármi történjék, akkor is az én kis csillagom maradsz.

{Louis}

Megismerkedésünk óta nem hallottam vagy láttam még ennyire érzelmesnek a göndörkét. Megremegett a lelkem ettől az oldalától. Vidáman kuncogtam egyet, amikor belecsókolt a fülembe. Most az egyszer felszabadultnak éreztem magam Harry közelében.
- Na, megyünk medencézni? Mára már eleget lelkiztünk, azt hiszem - túrtam bele hajába kíváncsian felvont szemöldökkel. Aprót bólintott, majd elindult velem az udvarra. Hangosan felsikítottam, mikor beledobott a vízbe. Prüszkölve jöttem fel a felszínre. - Köszönöm, Harold!
- Ágyúgolyó! - üvöltötte teletorokból, én pedig arrébb úsztam. A fejemet rázva közelítettem meg a meztelen srácot, aki fütyörészve kémlelte a csillagos eget. Karjaimat a csípője köré kulcsoltam s nyomtam egy puszit a vállára. - Megtaláltad már, amit kerestél?
- Igen. Engem ölel - fordult szembe velem és lecsapott ajkaimra. Szenvedélyesen faltuk egymást, miközben Haz finoman a medence falának passzírozott. Nagyokat sóhajtoztam, ahogy szívni kezdte a nyakamon díszelgő, lilás foltot. - Megőrülök érted, Louis. Tudom, még nem igazán ismerjük egymást... De ebben már 100%-n biztos vagyok.
- Csókolj meg, te őrült! - vigyorogtam örömkönnyeimmel küszködve. Ilyen édes dolgot még sosem mondott nekem senki se. A göndörke hezitálás nélkül tett eleget kérésemnek. Ágyéka az enyémnek feszült, csókja követelőzővé és vaddá vált. Imádtam. Gondolataim még többért és többért üvöltöttek. Vágyakozva suttogtam el kívánságomat Harry finom ajkaiba s közben a tincseivel játszottam. - Azt akarom, hogy soha ne érjen véget ez az este...



3 megjegyzés:

  1. Wáááháá!!! Új rész! :0 Istenkém! Tegnap óta öt percenként nézek fel a blogra, hogy van-e új rész...és most vaaaaan! Eszméletlenül szuper! Most képzeld el, ahogy ugrálok az ágyamon, és sikongatok...mert kb ezt csinálom :D
    Jwsszusom, annyira aranyos Harrynek ez az oldala....többször legyen ilyen kis érzelmes, mert imádom...persze a többi oldalát is imádom :) És ahova vitte...a kis romantikus :)))<3 És Louis...hmm...a kis vadmacska...mik ki nem derülnek rólad, rosszfiú...:D I.M.Á.D.O.M. És mindig is fogom! Jól írsz, úgyhogy így tovább, alig várom a kövi részt ;)

    VálaszTörlés
  2. Aww, én is azt akarom, hogy soha ne érjen véget az éjszakájuk. Aranyos és szexi is egyben. :3

    VálaszTörlés
  3. Ijajj!
    Olyan kis aranyos Harry! :3 Már be is akarja mutatni a szüleinek! :o Nem korai?
    Hát igen Louis...én sem néztem volna ki belőled.... De mindig meg tudsz lepni.
    Fantasztikus rész volt! :) Várom a kövit!
    xxCoolGirls

    VálaszTörlés